تاریخ انتشار
شنبه ۴ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۷:۰۳
۰
کد مطلب : ۱۸۷۸
دادستان کل کشور:

هیئات مذهبی مراقب دسیسه های دشمن باشند

هیئات مذهبی مراقب دسیسه های دشمن باشند
به گزارش خیمه، حجت الاسلام دری نجف آبادی در مراسم اربعین شهدای انفجار حادثه حسینیه رهپویان وصال شیراز گفت: کسانی که مراسم های مذهبی نظیر دعاها، عزاداری ها و ... را برگزار می کنند در ابتدا باید نسبت به برقراری امنیت آن و ورود اشخاص به مراسم مراقبت لازم را به عمل آورده و مراقب دسیسه های دشمنان هم باشند.

وی تصریح کرد: در عین حال مردم نیز باید مراقب بوده و کوچکترین موضوع مشکوکی را به مراجع ذیصلاح اطلاع دهند.

دادستان کل کشور گفت: عوامل بمب گذاری شیراز پس از این حادثه قصد کارهای خرابکارانه در مدرسه آیت الله گلپایگانی و نمایشگاه کتاب تهران را داشتند که به لطف الهی دسیسه آنها رسوا شد.

حجت الاسلام دری نجف آبادی گفت: بمب گذاران شیراز با اسلام مخالف هستند و شیعه و سنی بودن مردم نیز فرقی به حال آنها نمی کند.

وی ضمن ارائه اسنادی از گزارش های ساواک سال 42 و گزارشات یکی از شبکه های ایرانی زبان وابسته به آمریکا گفت: براساس این اسناد عوامل آمریکا هرکسی که ندای اسلام خواهی و استکبار ستیزی داشته باشد را به خاک و خون کشیده و هر کس نیز که قصد توسعه جهان بینی آمریکایی را داشته باشد مورد حمایت قرار می دهند.

دادستان کل کشور گفت: آمریکا و اسرائیل از یک سو ندای دموکراسی، آزادی زنان و... را سر می دهند اما از سوی دیگر از گروه های تروریستی حمایت کرده و اعمال جنایتکارانه خود را در هر نقطه از جهان دنبال می کنند.

حجت الاسلام دری نجف آبادی گفت: بمب گذاران حسینیه شیراز قصد شهید کردن حدود 300نفر از مردم را داشتند اما آنها باید بدانند که مردم ما شهادت را افتخار خود می دانند.

وی تصریح کرد: در گذشته آمریکا با استفاده از رسانه ها و دستگاه های تبلیغاتی خود افکار عمومی را فریب می داد اما امروزه مردم و جوانان مسلمان و مومن ایران به تمام توطئه های استکبار در هر عرصه ای آشنا هستند.

بنا بر گزارش فارس، دادستان کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: زمزمه هایی مبنی بر انعقاد تفاهم نامه ای بین آمریکا و عراق به گوش می رسد که در این خصوص به مردم و علمای عراق توصیه می کنم که فریب آمریکا را نخورده و سرزمین خود را از چنگ این کشور رهایی دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما