تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۵
۰
کد مطلب : ۱۸۳۷۹

استودیو و اتاق فرمان پخش زنده مسجد مقدس جمکران افتتاح شد

استودیو و اتاق فرمان پخش زنده مسجد مقدس جمکران افتتاح شد
افتتاح رسمی استودیو و اتاق فرمان پخش زنده مسجد مقدس جمکران با حضور عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما، حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم، جمعی از مدیران و مسئولان استان و اقشار مختلف مردم در مسجد مقدس قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم محمدی نیا مدیرکل صداوسیمای مرکز قم به ایراد سخن پرداخت و گفت: قم ظرفیت های عظیم معنوی مانند حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران دارد که باید از آن ها برای ارتقا و ترویج معنویت در جامعه حداکثر استفاده را برد.

وی ادامه داد: برنامه های پخش زنده این مسجد بنا به درخواست مردم شب های سه شنبه به روی آنتن خواهد رفت که امیدواریم موجب رضایت حضرت صاحب الامر(عج) را فراهم آورده و مقبول طبع صاحب نظران واقع شود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران طی سخنانی ابراز داشت: احداث استودیو در مسجد مقدس جمکران گامی برای توسعه فرهنگ اسلام ناب و ابلاغ پیام اهل بیت(ع) به همه عالم است و همه کسانی که در این مسیر تلاش کردند مورد عنایت خداوند متعال خواهند بود.

استاندار قم سخنران بعدی این مراسم بود که در خصوص افتتاح این استودیو، اظهار داشت: این استودیو مانند شمیشر دولبه ای است که در صورت پخش برنامه های مناسب و درشأن حضرت ولیعصر(عج) فرصتی مغتنم و در صورت عدم کیفیت برنامه ها برای مردم ناراحت کننده خواهد بود.

وی با بیان این که استودیوی مسجد مقدس جمکران باید بتواند با شبکه های ماهواره ای رقابت کند، بیان داشت: در دیداری که با هیاتی از سوی سید حسن نصرالله لبنان داشتم، این هیات از من خواستند؛ بر شبکه های ماهواره ای که از قم تامین و تغذیه می شوند یک کنترلی اعمال شود.

در بخش پایانی نیز عزت‌الله ضرغامی رئیس رسانه ملی به ایراد سخن پرداخت و یادآور شد: راه اندازی استدیوی جمکران با هدف استفاده از ظرفیت های مهم این محل معنوی و انعکاس آن برای همه علاقه مندان به خاندان اهل بیت(ع) بخصوص حضرت صاحب الامر(عج) صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر تعدادی فرستنده مستقل در قم نصب شده است که با این وجود امکان دریافت شبکه های الکوثر، سحر و نسیم را در این شهر به راحتی امکان پذیر کرده است.
مرجع : خبرگزاری شبستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما