تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۵
۰
کد مطلب : ۱۸۲۲۶

جشنواره پیامبر اعظم (ص) و همایش امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود

جشنواره پیامبر اعظم (ص) و همایش امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری ظهر امروز در همایش سبک زندگی امام هادی (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اظهار داشت: امسال برنامه‌های خوبی از سوی مجمع جهانی اهل‌البیت (ع) برای اجرا در استان‌های مختلف کشور طرح‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: در این راستا، برگزاری جشنواره پیامبر اعظم (ص) پیش‌بینی شده است که هم‌زمان با بعثت رسول گرامی اسلام (ص) شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌البیت (ع) اضافه کرد: این جشنواره باشکوه در تهران برگزار خواهد شد و در آن، شمار زیادی از کارشناسان، صاحب‌نظران، اساتید حوزه و دانشگاه، آحاد مردم و اسلام‌دوستان حضور خواهند داشت.

اختری اضافه کرد: جشنواره پیامبر اعظم (ص) در بخش‌های مختلف ارائه کتاب، فیلم، مقاله و داستان‌هایی با محوریت شخصیت نبی مکرم اسلام (ص) در تهران برگزار می‌شود تا بتوانیم ذره‌ای از معارف ناب اسلام را به علاقه‌مندانش بشناسانیم.

وی افزود: در همین زمینه، برگزاری همایش امام حسن مجتبی (ع) نیز در کشور برنامه‌ریزی شده است و با شکوه فراوانی در هفته آخر ماه مبارک شعبان شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌البیت (ع) تبیین ویژگی‌های شخصیتی و سیره زندگانی ائمه اطهار (ع) را یکی از موارد مهمی بیان کرد که باید همواره بدان توجه شود.
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما