جشنواره پیامبر اعظم (ص) و همایش امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس , 27 فروردين 1393 ساعت 13:05

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌البیت (ع) از برگزاری جشنواره پیامبر اعظم (ص) و همایش امام حسن مجتبی (ع) بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده خبر داد.


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری ظهر امروز در همایش سبک زندگی امام هادی (ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اظهار داشت: امسال برنامه‌های خوبی از سوی مجمع جهانی اهل‌البیت (ع) برای اجرا در استان‌های مختلف کشور طرح‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: در این راستا، برگزاری جشنواره پیامبر اعظم (ص) پیش‌بینی شده است که هم‌زمان با بعثت رسول گرامی اسلام (ص) شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌البیت (ع) اضافه کرد: این جشنواره باشکوه در تهران برگزار خواهد شد و در آن، شمار زیادی از کارشناسان، صاحب‌نظران، اساتید حوزه و دانشگاه، آحاد مردم و اسلام‌دوستان حضور خواهند داشت.

اختری اضافه کرد: جشنواره پیامبر اعظم (ص) در بخش‌های مختلف ارائه کتاب، فیلم، مقاله و داستان‌هایی با محوریت شخصیت نبی مکرم اسلام (ص) در تهران برگزار می‌شود تا بتوانیم ذره‌ای از معارف ناب اسلام را به علاقه‌مندانش بشناسانیم.

وی افزود: در همین زمینه، برگزاری همایش امام حسن مجتبی (ع) نیز در کشور برنامه‌ریزی شده است و با شکوه فراوانی در هفته آخر ماه مبارک شعبان شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌البیت (ع) تبیین ویژگی‌های شخصیتی و سیره زندگانی ائمه اطهار (ع) را یکی از موارد مهمی بیان کرد که باید همواره بدان توجه شود.


کد مطلب: 18226

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/18226/جشنواره-پیامبر-اعظم-ص-همایش-امام-حسن-مجتبی-ع-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir