تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۶ ساعت ۱۳:۱۸
۰
کد مطلب : ۱۶۰۰

برگزاری همايش "جوانان عاشورايی" در زاهدان

برگزاری همايش "جوانان عاشورايی" در زاهدان
به گزارش خیمه، مدير كل سازمان تبليغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: كربلا دارای پرونده بسيار روشنی است و جوانان انقلاب ما می‌توانند، جوانان عاشورا را مقياس زندگی و مسلك خود قرار دهند. 

حجت‌الاسلام و المسلمين قربانپور افزود: عمر انسان، همواره در گذر است پس بايد طبق فرامين بزرگانی چون امام(ره) به بهترين نحو ممكن از دوران جوانی استفاده كرد و چه بهتر آنكه اين گذران عمر در راه خدا و اهل بيت(ع) باشد.

وی گفت: تحريك احساسات جوانان و مدل‌های منحرف‌كننده غرب كه به‌وسيله ماهواره‌ها به آنان معرفی می‌شود، برای از بين بردن تفكر عاشورايی از اذهان جوانان انقلابی ماست و جوانان بايد وسيله‌های منحرف‌كننده زمينه‌های خروج از دين و اهداف دينی را شناسايی و با آنها مقابله كنند.

قربانپور تصریح کرد: جوانان فلسطين و غزه كه امروزه مقابل دشمن و استكبار جهانی ايستاده‌اند از جريان فكری و‌ اعتقادی عاشورايی الگو گرفته‌‌اند، همانگونه كه در جنگ تحميلی، الگوگيری جوانان از فرهنگ عاشورا كاملاً مشهود بود.

مدير كل سازمان تبليغات اسلامی استان گفت: جوانان بايد بدانند، اين نظام بر مبنای ارزش اعتقادی، فطری و حاكميت است و جوانان بايد با زندگی در پناه جمهوری اسلامی و بهره‌گيری از امكانات آن، در مسير اهل بيت(ع) حركت كنند.

در پايان اين مراسم، نيز عزاداران و جوانان پيرو عاشورا به ذكر مصائب اهل بيت(ع) پرداختند.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما