تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ ساعت ۱۳:۵۶
۰
کد مطلب : ۱۵۹۵

معرفی هيات داوري يادواره عكس ياران حسين(ع)

معرفی هيات داوري يادواره عكس ياران حسين(ع)
به گزارش خیمه، مدير اجرايي يادواره با اعلام اين خبر افزود: ستاد برگزاري يادواره عكس ياران حسين(ع) هيات پنج نفره‌اي از كارشناسان و صاحب نظران حوزه عكاسي را جهت انتخاب و داوري آثار يادواره انتخاب كرد.
 
هادي‌فر گفت: اين هيات شامل مجتبي آقايي، محمد مهدي رحيميان، محمد ستاري، يدالله عبدي و گيتي نوروزيان می باشد.
 
مدير اجرايي يادواره عكس ياران حسين(ع) با اشاره به اهدافي چون گسترش فرهنگ اعتقادي، مذهبي و ترويج ارزش‌هاي والاي نهضت حسيني و ثبت تاثيرات فرهنگ و شعائر حسيني بر زندگي و مناسبات اجتماعي معاصر خاطرنشان ساخت: ستاد برگزاري يادوارده بر اين باور است با همراهي و همدلي و استقبال گسترده جامعه عكاسان كشور مجموعه‌ها و آثار ارزشمند و ممتازي در اين عرصه گردآوري شود. 

هادي‌فر از آئين‌ها و سنت‌هاي ملي و محلي و آداب و رسوم، پاره فرهنگ‌ها و فولكور، جلوه‌هاي آئيني در اقوام و مناطق مختلف و ثبت فرهنگ شهادت و نقش جاودانه نهضت امام حسين(ع) بر خانواده‌ها و جامعه را از عمده‌ترين موضوعات و محورهاي يادواره عكس ياران حسين(ع) عنوان كرد و خاطرنشان ساخت: اميدواريم با گردآوري آثار ارزشمند و با برگزاري اجراي حركي فراگيري و شكوهمند به تجربيات و دستاوردهاي ماندگاري د راين حوزه دست يابيم. 

این یادواره به همت موسسه ناجی هنر با حمایت موسسه مالی و اعتباری قوامین و همکاری مراکز و سازمان‌های مختلف خردادماه 87 همراه با برپایی نمایشگاه آثار در تهران برگزار می‌شود. 

بنا بر گزارش روابط عمومي يادواره عكس ياران حسين(ع)، تمام عکاسان می‌توانند آثار خود را (10 قطعه عکس به صورت مجموعه یا تک‌عکس) تا اول اردیبهشت 87 به دبیرخانه در تهران، خیابان شریعتی، خروجی پاسداران، بین سروستان سوم و چهارم، شماره 65/1، طبقه پنجم، واحد 17 ارسال کنند؛ شماره‌های 22864161 و 22864121 برای کسب اطلاعات بیشتر در خدمت علاقمندان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما