تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۴۹
۰
کد مطلب : ۱۵۶۷۱

۴۲۸ هيئت مذهبي در كردستان ساماندهي شدند

۴۲۸ هيئت مذهبي در كردستان ساماندهي شدند
ایران‌زمین: مدير كل تبليغات اسلامي لرستان كردستان از ساماندهي ۴۲۸ هيئت مذهبي اهل تشييع و تسنن در اين استان خبر داد.

صفي ياري عنوان كرد: در راستاي افزايش حمايت‌هاي مختلف مادي و معنوي، تاكنون ۴۲۸ هيئت مذهبي اهل تسنن و تشييع در كردستان ساماندهي شده‌اند.

وي عنوان كرد: خوشبختانه به دليل اعتقادات بسيار خوب مذهبي و ديني مردم استان كردستان، شمار هيئت‌هاي مذهبي در اين استان بسيار بالاست و اداره كل تبليغات اسلامي كردستان نيز بدون در نظر گرفتن محدوديت هاي مختلف حمايت‌هاي لازم را از برنامه‌هاي اين هيئت‌ها در دستور كار قرار داده است.

مدير كل تبليغات اسلامي استان كردستان با اشاره به فعاليت ۴۵ كانون فرهنگي در اين استان، تصریح كرد: علاوه بر هيئت‌هاي مذهبي شمار كانون‌هاي فرهنگي و تبليغي در كردستان نيز بالاست و كانون ثبت شده نيز بيشترين فعاليت خود را در حوزه‌هاي مذهبي و ديني متمركز كرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمين صفي ياري بيان داشت: ساماندهي فعاليت‌هاي ۳۹۸ مداح در قالب كانون مداحان استان كردستان و ۲۶ انجمن اسلامي از ديگر فعاليت‌هاي تشكل‌ها و نهادهاي غير دولتي در حوزه‌هاي مذهبي و ديني در استان است كه در همين راستا اداره كل تبليغات اسلامي نيز برنامه‌هاي خاصي را در راستاي تقويت و افزايش شمار اين تشكل‌ها در دستور كار قرار دادخ و از ابتداي امسال نيز اقداماتي در اين حوزه اجرايي كرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما