تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۴۴
۰
کد مطلب : ۱۲۷۷۵

هیئت‌های مذهبی مردمی‌ترین تشكل نظام هستند

هیئت‌های مذهبی مردمی‌ترین تشكل نظام هستند
جامعه:  معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیئت‌های مذهبی‌،‌ انجمن‌های اسلامی و تشكل‌های دینی به عنوان مردمی‌ترین تشكل‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در حال انجام وظیفه هستند.

حسین روحانی‌نژاد، تصریح کرد: در بعضی كشورها تشكل‌ها (NGO)‌ها آنچنان كار می‌كنند كه گاهی در سرنوشت آن كشورها تاثیرگذار هستند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: مردمی‌ترین نهادی كه ریشه در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارد و در زیرمجموعه‌های سازمان تبلیغات فعالیت می‌كنند شوراهای مذهبی،‌ انجمن‌های اسلامی و كانون‌های فرهنگی و تبلیغی هستند.

روحانی‌نژاد با اشاره به اساسنامه سازمان ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی ماموریت پیدا كرده كه برای هیئت‌های مذهبی مجوز صادر كند و بر فعالیت‌های آنها نظارت داشته باشد و همچنین در زمینه كانون‌ها، مراكز فرهنگی را شناسایی، ‌ساماندهی و حمایت كند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به گسترش هیئت‌های مذهبی گفت: امروز بیش از ۵۲ هزار تشكل دینی دركشور شناسایی و برای آنها مجوز صادر شده كه دغدغه‌های فرهنگی دینی‌، رنگ و بوی دینی دادن به فعالیت‌های مختلف جامعه خواستگاه آنها است.

وی افزود: این تشكل‌ها تلاش می‌كنند ارزش‌های دینی و و انقلابی درجامعه فراگیر شود و همه آنها تابع ولایت فقیه هستند.

روحانی‌نژاد با اشاره به اصل‌های قانون اساسی ادامه داد: امروز مجری فعالیت های فرهنگی مردمی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح كشور همین هیئت‌های مذهبی،كانون‌های مداحان و شاعران،كانون‌های فرهنگی و انجمن‌های اسلامی هستند.

وی یادآور شد: به دلیل تاثیرگذار بودن حضور این تشكل‌های با ارزش امروز دشمن با تمام امكانات به میدان آمده و در این عرصه از هیچ فعالیت مخربی دریغ نمی‌كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما