تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۵۵
۰
کد مطلب : ۱۴۳۰۷

اولین مجموعه تولیدی شبکه مستند ماه محرم روی آنتن می‌رود

اولین مجموعه تولیدی شبکه مستند ماه محرم روی آنتن می‌رود
فرهنگ: سرپرست شبکه مستند ضمن اعلام این نکته که اولین مجموعه تولیدی این شبکه ماه محرم روی آنتن می‌رود، تاکید کرد این شبکه به صورت آزمایشی فعالیت می‌کند تا مراسم افتتاحیه رسمی آن برگزار شود.

محمد زین‌العابدینی سرپرست شبکه مستند در پاسخ به این سئوال که چه زمانی پخش رسمی این شبکه شروع می‌شود گفت: «ما هنوز با آرم آزمایشی برنامه‌های این شبکه را پخش می‌کنیم تا اینکه مراسم افتتاحیه پخش رسمی آن با توافق رئیس سازمان صدا و سیما و معاون سیما انجام شود. البته فرستنده‌های شهرستان‌ها هم با مساعدت‌هایی که می‌شود فعال خواهد شد و تلاش می‌کنیم این شبکه را در مراکز استان‌ها هم داشته باشیم.»

وی درباره اینکه برنامه‌های این شبکه تا چه زمانی تامینی خواهد بود، گفت: «بودجه این شبکه تامین شده و آرام آرام به سمت کارهای تولیدی می‌رویم. سفارش تولید مستندهای مناسب هم به مستندسازان داده شده است. اولین مجموعه تولیدی این شبکه هم محرم امسال پخش می‌‌شود.»

سرپرست شبکه مستند ادامه داد: «سفارش این کار را سال گذشته با موضوع مراسم عزاداری امام حسین (ع) داده بودیم که هم اکنون مراحل مونتاژ را سپری می‌کند. این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی داریوش یاری تهیه شده است. ما باید آرام آرام از حجم کارهای تامینی کم کنیم و این طور نیست که بگوییم از یک مقطع دیگر کارهای تامینی حذف و فقط آثار تولیدی پخش می‌شود.»
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما