تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۲۳
۰
کد مطلب : ۱۱۱۰۴
نماینده رباط کریم:

دادستان کل کشور از تحت تعقیب بودن سران فتنه خبرداد

حسن نوروزی روز چهارشنبه پس از پایان جلسه غیرعلنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران گفت: نمایندگان دراین جلسه از قوه قضائیه و دادستان کل کشور خواستند که محرکان اصلی و سران فتنه دستگیر شوند.

نوروزی افزود: کسانی که دراین حوادث بیانیه صادر می کنند همچون مهدی کروبی ، میرحسین موسوی،فائزه هاشمی باید دستگیر و محاکمه شوند .

این عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: آنها نباید درحاشیه قرار گیرند و در امان باشند .

نماینده رباط کریم در مجلس تاکید کرد: ما از محسنی اژه ای خواستیم که سران فتنه دستگیر شوند و دادستان کل کشور در این جلسه اظهار کرد که سران فتنه تحت تعقیب هستند .

او همچنین یادآورشد دراین جلسه قراربود وزیر اطلاعات و فرمانده نیروی انتظامی نیز شرکت کنند اما به دلیل برگزاری جلسه در شورای عالی امنیت ملی در مجلس حضور نیافتند .

نماینده رباط کریم بار دیگر یادآور شد: در این جلسه غیرعلنی اکثریت نمایندگان بر ضرورت اجرای قانون مجازات اسلامی تاکید داشتند که اگر کسی با تحریک و اغوا باعث شود جمعی به جان یکدیگر بیفتند و سلب امنیت کنند آنها باید به یک تا پنچ سال زندان محکوم شوند .

او افزود: کسانیکه بیانیه صادر می کنند ومردم را به خیابان‌ها و اعتشاش دعوت می‌کنند باید برطبق قانون مجازات اسلامی با آنها برخورد شود .

نوروزی یادآور شد: مصطفی کواکبیان عضو فراکسیون خط امام دراین جلسه گفت که باید به حادثه جماران نیز رسیدگی شود و آقای محسنی اژه‌ای پاسخ داد درحسینیه جماران کسانی حضور یافته بودند که شعارهای ضد امنیتی سرمی‌دادند و در جبهه سبز شرکت داشتنند که این شعار باعث شد به آنها حمله کنند.

نماینده رباط کریم درمجلس تاکید کرد: مقصر اصلی خود آنها هستند .

نوروزی ادامه داد: یکی ازنمایندگان تهران نیز در این جلسه رئیس جمهوری را دراین زمینه مقصر دانست اما دادستان کل کشور حرف او را مغالطه خواند و پاسخ داد که اگر کسی مردم را تحریک می‌کند چه ربطی به رئیس جمهور و دیگر افراد نظام دارد .
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما