تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۵۳
۰
کد مطلب : ۱۰۹۱۳

سردار رادان: با تجمعات غیرقانونی تاسوعا و عاشورا برخورد می‌کنیم

سردار رادان: با تجمعات غیرقانونی تاسوعا و عاشورا برخورد می‌کنیم
سردار رادان در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌ که آیا پلیس تمهیداتی را برای تجمعات احتمالی روزهای عاشورا و تاسوعا در نظر گرفته است؟ گفت: قطعا در عاشورا و تاسوعا تجمعاتی هست که البته این تجمعات برای عشق به اباعبدالله الحسین بوده و انشااله خداوند توفیق دهد که ما هم در این تجمعات شرکت کنیم و یا حداقل در امنیت این تجمعات نقشی داشته باشیم که ما هم اسممان شاید در بین خادمان امام حسین (ع) ثبت شود.

او صراحتا گفت: اما غیر از این تجمعات که مربوط به مراسم عاشورا و تاسوعا است، در رابطه با موضوعاتی که مربوط به تجمعات غیرقانونی باشد برابر وظایفمان عمل خواهیم کرد که این موضوع را هم قبلا اعلام کرده‌ایم.

رادان ادامه داد: تجمع غیرقانونی که از خط قرمز رد نشده باشد پلیس در ابتدا تذکر خواهد داد و اگر آن تجمع از خط قرمز عبور کند با آن برخورد می‌شود که حتما یکی از برخوردها دستگیری خواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با موضوعات مطرح شده مبنی بر صدور قرار التزام برای او، اظهار کرد: این موضوع را از همان سایت‌هایی بپرسید که این اخبار را منتشر کرده‌اند. البته اخبار دیگری هم مطرح شده مانند این‌ که بنده در کما هستم و یا در بیمارستان بستری شده‌ام. در هر صورت من فکر می‌کنم که آن‌ها می‌خواهند بعضا ما به این موضوعات پاسخ دهیم که مشکل کسادی بازارشان را حل کنیم و ما هم اهلش نیستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما