تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۰۶
۰
کد مطلب : ۱۰۶۶۸
استاندار زنجان:

شور حسینی صحنه‌های بی‌بدیل در تمام عرصه‌ها می‌آفریند

شور حسینی صحنه‌های بی‌بدیل در تمام عرصه‌ها می‌آفریند
استاندار زنجان با بیان اینکه شور حسینی موجب خلق صحنه های بی بدیل در تمام عرصه ها می‌شود، گفت:‌ شور حسینی دربین رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس فضای معنوی و حماسه های به یاد ماندنی خلق کرد

محمد رئوفی نژاد‌ یکشنبه شب در دیدار با مداحان و وعاظ استان خوزستان، افزود:‌ نقش مداحان همچون حاج صادق آهنگران در هشت سال دفاع مقدس، بسیار ارزشمند و تاثیرگذار بود.
وی یادآور شد: آنچه امروز ایران اسلامی به داشتن آن می‌بالد، تنها در سایه ارادت به اهل بیت (ع) بخصوص حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به دست آمده است.

استاندار زنجان، حرکت در مسیر اهل بیت و اوج باورهای دینی را موجب بصیرت ولایی و حرکت در رکاب ولایت خواند و گفت: همه افراد بصیرت دارند، اما بصیرتی که قدرت تشخیص حق از باطل را به انسان عطا می‌کند و حرکت در مسیر آرمانهای امام راحل، ارزش‌ها و دین‌مداری را خدشه ناپذیر می‌کند، بصیرت ولایی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طی ۳۰ سال گذشته سال‌های پر از فتنه را پشت سر گذاشته است،‌ اضافه کرد: تا زمانی‌که حکومت در این کشور، علوی و حسینی است این فتنه ها ادامه خواهد داشت.
رئوفی نژاد یادآورشد:‌ مردم ایران اسلامی همواره با تئسی از صحنه عاشورا تمام دسیسه ها و فتنه های دشمنان نظام را با افتخار و سربلندی خنثی کرده‌اند و سر به فرمان ولی فقیه آماده جان فشانی در راه ولایت هستند.

رئوفی نژاد تاکید کرد: اخبار این مراسم به صورت کاملاً هدفمند و با برنامه ریزی مشخص و در قالب حرکتی بسیار باشکوه و منسجم به جهان مخابره می‌شود.

استاندار زنجان افزود: جوش و خروش و شیوه عزاداری مردم این استان در این ایام که برخاسته از عمق جان آنان است بی نظیر و الگویی مناسب برای وحدت و یکپارچگی بیشتر مسلمانان است.
وی خاطرنشان کرد: حرکت و عرض ارادت مردم استان روز هشتم محرم با برنامه ریزی حسینیه اعظم زنجان حاوی پیامی حسینی است و درکنار آن روز یازدهم محرم حرکت دسته عزاداری زینبیه به یاد بزرگ بانوی دشت کربلا نیز پیامی زینبی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما