تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹
۰
کد مطلب : ۲۱۱۴۲

هفتاد و دومین جلسه ستاد شئون فرهنگی در کردستان برگزار شد

هفتاد و دومین جلسه ستاد شئون فرهنگی در کردستان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: فلسفه ایجاد نخستین ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در استان مدیریت مراسم و محافل عاشورایی و آسیب زدایی از پیکره عزاداری‌ها بود که پس از اینکه با عنایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همکاری خوب هیئتی‌ها و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام کارهای خوب در این راستا برداشته شد جلسات ستاد در موضوعات مناسبتی دیگر هم شکل گرفت.

وی افزود: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی مصوب شورای انقلاب فرهنگی است و بر اساس ماموریت و تکالیف ابلاغی در استان کردستان هم به شکل جدی فعال است و تاکنون بیش از ۴۰۰ جلسه در شهرهای مختلف استان برگزار شده و مصوبات خوبی هم داشته است.

وی گفت: ستاد ساماندهی شئون به دنبال مراسم و محافلی است که در آن شان و شخصیت والای امام حسین(ع) به‌عنوان علت مقبیه اسلام حفظ بشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: ستاد ساماندهی شئون دنبال مراسم و مناسبات ملی است که در آن شان عزاداری اهل بیت که سرچشمه فیوضات آسمانی و برکات الهی و معنویات بی شماری است حفظ شود.

حجت‌الاسلام صفی یاری بیان کرد: ستاد ساماندهی شئون به دنبال مدیریت مراسم و محافلی است که در آن قیام عاشورا به‌عنوان جلوه تمام و کامل و عملی امر به معروف و نهی از منکر معرفی کند.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما