هفتاد و دومین جلسه ستاد شئون فرهنگی در کردستان برگزار شد

سازمان تبلیغات اسلامی , 23 مهر 1393 ساعت 11:59

هفتاد و دومین جلسه ستاد شئون فرهنگی در کردستان به منظور برنامه‌ریزی برنامه‌های ایام محرم ۱۴۳۶ هجری قمری در سنندج برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: فلسفه ایجاد نخستین ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در استان مدیریت مراسم و محافل عاشورایی و آسیب زدایی از پیکره عزاداری‌ها بود که پس از اینکه با عنایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همکاری خوب هیئتی‌ها و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام کارهای خوب در این راستا برداشته شد جلسات ستاد در موضوعات مناسبتی دیگر هم شکل گرفت.

وی افزود: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی مصوب شورای انقلاب فرهنگی است و بر اساس ماموریت و تکالیف ابلاغی در استان کردستان هم به شکل جدی فعال است و تاکنون بیش از ۴۰۰ جلسه در شهرهای مختلف استان برگزار شده و مصوبات خوبی هم داشته است.

وی گفت: ستاد ساماندهی شئون به دنبال مراسم و محافلی است که در آن شان و شخصیت والای امام حسین(ع) به‌عنوان علت مقبیه اسلام حفظ بشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: ستاد ساماندهی شئون دنبال مراسم و مناسبات ملی است که در آن شان عزاداری اهل بیت که سرچشمه فیوضات آسمانی و برکات الهی و معنویات بی شماری است حفظ شود.

حجت‌الاسلام صفی یاری بیان کرد: ستاد ساماندهی شئون به دنبال مدیریت مراسم و محافلی است که در آن قیام عاشورا به‌عنوان جلوه تمام و کامل و عملی امر به معروف و نهی از منکر معرفی کند.


کد مطلب: 21142

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/21142/هفتاد-دومین-جلسه-ستاد-شئون-فرهنگی-کردستان-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir