تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۴۸
۰
کد مطلب : ۸۱۵۱

خوزستان میزبان جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر(ع) شد

خوزستان میزبان جشنواره ملی حضرت علی‌اکبر(ع) شد
دومین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) مهر ماه امسال در پانزده محور مختلف در خوزستان برگزار می‌شود. سال گذشته از سراسر کشور ۹۹۰ جوان در این جشنواره شرکت کردند که ۳۸ نفر از آنها از خوزستان بودند و از میان این تعداد ۳۳جوانان برتر کشور شامل سه شهید جوان و ۳۰جوان به عنوان برگزیده‌های این جشنواره معرفی شدند و شهید علم‌الهدی به عنوان شهید برتر خوزستان و کشور شناخته شد.

حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج گفته است از آنجا که سال گذشته برای نخستین بار بود که این جشنواره برگزار می‌شد، نگاه رنگین کمانی در بین جوانان صورت نگرفت و بیشتر جوانان نتوانستند در آن شرکت کنند و در استان خوزستان نیز بیشتر جوانانی که دارای رتبه‌های ورزشی، علمی بودند و یا جزو مخترعان و مبتکران به شمار می آمدند، در این جشنواره حضور یافتند و بقیه جوانان نخبه از این قسمت بی‌بهره ماندند که امسال این اشکال برطرف می‌شود.

وی به محورها و ملاکهای شرکت در جشنواره اشاره کرد و افزود: این محورها شامل شهید ویژه، جوان‌های مخترع و مبتکر، کارآفرین، ورزشکار، علمی و دانشگاهی، فرهنگی هنری، کشاورز و روستایی، طلبه و مبلغ، دارای توانایی خاص، فعال اجتماعی، کارگر و صنعتگر، سرپرست خانواده، سرباز، مدیران جوان و جوان فعال ایرانی خارج از کشور هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما