تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۱۹
۰
کد مطلب : ۷۳۱۵

آغار فيلمبرداری سریال محمد رسول‌الله(ص)

آغار فيلمبرداری سریال محمد رسول‌الله(ص)
نویسنده این مجموعه داستانی در یک کنفرانس مطبوعاتی با اشاره به اینکه تصویربرداری سریال محمد رسول‌الله(ص) از پایان سال آینده شروع می‌شود، تامین بودجه این سریال را توسط برخی موسسات و شخصیت‌های عرب و جهانی و مردم عادی عنوان کرد.

سریال جدید محمد رسول‌الله (ص) در کشور مصر و با هزینه اولیه سیزده میلیون دلار به دو زبان انگلیسی و عربی تولید می شود. قرار است این سریال به زبان‌های دیگر جهان نیز ترجمه شود.

سمیر الجمیل بیان کرد که با توجه به جمعیت یک میلیارد و ۲۰۰میلیونی مسلمانان و با در نظر داشتن عظمت اسلام و پیامبر(ص) در یک لحظه تمام بودجه مورد نیاز را مسلمانان می‌توانند تامین کنند و سود حاصل از فروش این سریال در اختیار صندوقی قرار گیرد که بودجه آن صرف ارائه آثار هنری و ادبی برای مدارای متقابل بین ادیان شود.

وی گفت که مجموعه دینی آن چیزی نیست که در آن مسلمانان و کفار موضوع باشند، بلکه تمام افعالی که باعث رشد و تعالی اخلاقیات شود و تسامح را بین ادیان ترویج کند موضوع یک مجموعه دینی است.

این نویسنده با توجه به اینکه تمام درخواست‌های تولیدکنندگان را برای ساخت این مجموعه رد کرده است از تمام افراد و موسسات برای جمایت و پشتیبانی از ساخت این سریال دعوت کرده است.

وی علت این دعوت را اینگونه بیان کرد که که می‌خواهد هزاران تن از مسلمانان احساس کنند در ساخت این مجموعه شریک هستند و همچنین از سوی دیگر خود وی از بند مسائل مالی که در ارتباط با تولیدکنندگان لازم می شود رها باشد، چرا که این مسائل ممکن است در هدف و رسالت وی تاثیر گذاشته و آن را باطل کند.
مرجع : شیعه آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما