تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۰۲
۰
کد مطلب : ۶۹۸۲
گفت‌وگوی خبرگزاری آلمان با نویسنده سریال محمدرسول‌الله(ص)

یکی از بازیگران زن سریال، ایرانی است

یکی از بازیگران زن سریال، ایرانی است
سمیر الجمل نویسنده مصری سریال محمدرسول‌الله(ص) تا به حال ۲۰ قسمت از داستان این سریال را به نگارش درآورده است. این سریال دربرگیرنده ارزش‌های واقعی اسلام بوده و جوابی است به اتهامات دشمنان دین که اسلام، رسولش و دیگران را به ارهاب و زور و اکراه متهم می‌کنند.

الجمل به خبرگزاری آلمانی گفته است تصویربرداری سریال از اوایل سال ۲۰۱۰ آغاز می‌شود؛ زمانی که بخش اعظمی از کار نگارش سریال به پایان برسد. تهیه‌کنندگان آن تا به حال با سه کارگردان گفت‌وگو کرده‌اند که بارزترین آنها «شوقی الماجری» تونسی است. دو نفر دیگر «نجدت انزور» و «حاتم علی» سوری هستند که تا به حال با آنها توافق نشده است.

این نویسنده مصری درباره بازیگران سریال به خبرگزاری گفته است تعداد بازیگران این سریال بسیار زیاد خواهد بود و همچنین از چند کشور در آن حضور خواهند داشت. با بازیگرانی از کشورهای انگلیس، فرانسه، کویت، مصر، سودان، سوریه، فلسطین، عراق و بحرین درباره حضورشان در سریال صحبت شده است. سمیر الجمل همچنین از احتمال حضور یک بازیگر ایرانی در یکی از نقش‌های اصلی سریال خبر داده است.

«کارین آرمسترانگ» نویسنده معروف انگلیسی یکی از ۱۰ بازیگر اصلی سریال است. خواننده متن و تیتراژ سریال نیز «یوسف اسلام» خواننده مسلمان پاپ آمریکایی است که پس از گرویدن به اسلام این نام را برای خود انتخاب کرده است؛‌ او پیش از مسلمان شدن نامش «کت استیونس» بود.

الجمل درباره منابع نگارش سریال گفته است یکی از کتاب‌هایی که از آن برای نوشتن انتخاب کردم، کتاب «هزار چهره مندگار و اعظم آنها محمد(ص)» نوشته «مایکل هارت» نویسنده معروف آمریکایی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما