تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۰۷
۰
کد مطلب : ۷۱۱۳

نرم‌افزار «در حريم كوثر» توليد شد

نرم‌افزار «در حريم كوثر» توليد شد
اين نرم‌افزار در سلسله نرم‌افزارهای مذهبی معرفی اهل بيت(ع) بوده كه به همت مؤسسه تحقيقاتی حضرت ولی عصر(عج) منتشر شده است.

از ويژگی‌های اين لوح فشرده می‌توان به بخش «پرسمان» كه شامل نزديك به ۲۵۰ پرسش و پاسخ پيرامون مسايل مختلف از قبيل زندگی‌نامه، ازدواج، شهادت، شبهات و غيره كه به صورت دسته‌بندی و فهرست‌گذاری شده، اشاره كرد.

بخش «كتابخانه ديجيتالى» شامل ۲۲۰عنوان كتاب و ۳۳۰عنوان مقاله، پيرامون شخصيت حضرت زهرا(س) است و بخش «كتاب‌شناسی» اين نرم‌افزار شامل بيش از ۲۰۰۰ عنوان كتاب درباره حضرت زهرا(س) به زبان فارسى، عربى، پشتو، انگليسی و غيره است.

بخش «اشعار» نيز مجموعه‌ای بيش از ۲۳۰قطعه شعر مرتبط با حضرت زهرا(س) به صورت غزل، قصيده و دوبيتی، شعر نو است و بخش «سيره» به معرفی كامل زندگی‌نامه آن حضرت از ولادت تا شهادت، مجموعه حكاياتی از حضرت زهرا(س)، فهرستی از فضائل حضرت زهرا(س) و همچنين مجموعه كاملی از سخنان و احاديث آن صديقه طاهره پرداخته است.

همچنين گالرى متنوعى شامل بيش از ۲۷۰ تصوير مربوط به حضرت زهرا(س)‌ شامل ويژه‌نامه‌های ولادت، ازدواج، شهادت كه دارای قابليت‌های ذخيره، چاپ، نمايش به صورت اسلايدی و همچنين انتخاب تصاوير به عنوان تصوير زمينه ويندوز است.

«نوا و نما» شامل معرفی كاملی از سايت‌ها و منابع معتبر اينترنتی راجع به حضرت زهرا(س) و معرفی كامل نرم‌افزارهايی كه تاكنون درباره حضرت زهرا(س) توليد شده از ديگر بخش‌های اين نرم‌افزار محسوب می‌شود.

انواع جستجو در تمامى بخش‌ها و ليست‌ها با تعيين دامنه، نمايش ليست واژه‌ها، نمايش ليست سؤالات و كتابخانه به‌شكل موضوعى، امكان ياداشت‌بردارى و امكان انتقال آن به برنامه‌ها و محيط‌های ديگر، چاپ و غيره از ديگر امكانات اين بخش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما