تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۰۰
۰
کد مطلب : ۷۰۱۳
هدف موسسه ادبیات آئینی هیئت رزمندگان:

تربیت سی‌هزار مداح بسیجی در پنج سال

تربیت سی‌هزار مداح بسیجی در پنج سال
علی‌اکبر مداحی با تشریح برنامه‌های کشوری این موسسه گفت که از میان این افراد چهارهزار مداح برای حوزه‌های بسیج، دویست مداح در سطح استان‌ها و در نهایت صد مداح کشوری نیز در این مجموعه تعریف می‌شوند. برنامه نهایی این موسسه تربیت ۵۰ مداح بین‌المللی است که بتوانند به زبان‌های مختلف فعالیت‌ کنند.

وی که مدیر هیئت رزمندگان اسلام نیز است، يدالله بهتاش، حاج ماشاءالله عابدي، حاج غلامرضا سازگار، عباس دلجو، دكتر سنگري، حاج مرتضي طاهري، حاج قاسم رضايي، حجت‌الاسلام طائب، حجت‌الاسلام ثمري، قاسم شجاعي، اعتماد سعيد و شاعراني همچون بيگي و تاري را از جمله استادهای درس‌های اختصاصی این دوره‌ها برشمرد.

همچنین اساتيد دروس عمومي دكتر آقا تهراني، حجت‌الاسلام پناهيان، حجت‌الاسلام اصلاني، حجت‌الاسلام بحريني، سعداله زارعي و فدايي هستند.

متون درسي اين دوره‌ها نیز در يك كميته تحقيق و پژوهش با مسئوليت عباس دلجو تهیه می‌شود؛ همچنين دوره‌هاي آموزشي براي خواهران ذاكر و مداح شروع شده كه ۱۵۰نفر در حال آموزش در مكتب‌الزينب(س) هستند.

در سال گذشته سه دوره آموزشي توسط این موسسه برگزار شده بود. كه در اين دوره‌ها ۴۵۰ نفر از سراسر كشور در تهران آموزش ديدند، اين آموزش به صورت فشرده يك ماهه و حدود سيصد ساعت بودند.

موسسه ادبیات آئینی یک سایت جامع آموزش مداحی نیز طراحی کرده است که با شعار «خودتان بیاموزید» به دنبال بسط آموزش مجازی مداحی است. [سایت را ببینید]
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما