تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳
۰
کد مطلب : ۳۶۳۶۴

اولین سوگواره ادبی هنری «هداة الطریق» برگزار می شود

اولین سوگواره ادبی هنری «هداة الطریق» برگزار می شود
معاونت فرهنگی و تبليغی حوزه علیمه خراسان در آستانه اربعین حسینی، اولین سوگواره ادبی هنری را، با عنوان «هداة الطریق»، در چهار محور «شعر و ادبیات»، «نوا و نما»، «هنرهای دیجیتالی» و «هنرهای تجسمی»، ویژه عموم برگزار می‌کند.
 
اربعین و نقش روحانیت در تقویت و بیداری اسلامی، اربعین و نقش روحانیت در انسجام و اتحاد مسلمین، اربعین و نقش روحانیت در خدمات‌رسانی به زائران حسینی، اربعین و نقش روحانیت در زمینه‌ سازی ظهور و اربعین و نقش روحانیت در انتقال پیام عاشورایی، از موضوعات این سوگواره می‌باشد.
 
مهلت ارسال آثار تا جمعه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۱ اعلام شده است و به نفرات برتر در هر بخش، مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان اهدا شده و طبق نظر داوران به ۱۸ اثر برگزیده، مبلغ پانصد هزار تومان تعلق خواهد گرفت.
 
علاقه مندان جهت شرکت در سوگواره «هداة الطریق»، آثار خود را به همراه نام و نام‌خانوادگی و شماره تماس، به شناسه کاربری @hodat_tariq در پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند.
 
آثار منتخب در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان«فتح»، به نشانی https://eitaa.com/joinchat/۴۰۹۲۰۶۷۸۷۳Cd۲b۹de۶۳۳c منتشر خواهد شد همچنین متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری سوگواره به کانال «فتح» مراجعه نمایند یا در زمان اداری، با شماره ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۶۶ تماس بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما