اولین سوگواره ادبی هنری «هداة الطریق» برگزار می شود

خبرگزاری شبستان , 31 مرداد 1401 ساعت 10:13

معاونت فرهنگی و تبليغی حوزه علیمه خراسان در آستانه اربعین حسینی، اولین سوگواره ادبی هنری را، با عنوان «هداة الطریق»، در چهار محور «شعر و ادبیات»، «نوا و نما»، «هنرهای دیجیتالی» و «هنرهای تجسمی»، ویژه عموم برگزار می‌کند.


معاونت فرهنگی و تبليغی حوزه علیمه خراسان در آستانه اربعین حسینی، اولین سوگواره ادبی هنری را، با عنوان «هداة الطریق»، در چهار محور «شعر و ادبیات»، «نوا و نما»، «هنرهای دیجیتالی» و «هنرهای تجسمی»، ویژه عموم برگزار می‌کند.
 
اربعین و نقش روحانیت در تقویت و بیداری اسلامی، اربعین و نقش روحانیت در انسجام و اتحاد مسلمین، اربعین و نقش روحانیت در خدمات‌رسانی به زائران حسینی، اربعین و نقش روحانیت در زمینه‌ سازی ظهور و اربعین و نقش روحانیت در انتقال پیام عاشورایی، از موضوعات این سوگواره می‌باشد.
 
مهلت ارسال آثار تا جمعه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۱ اعلام شده است و به نفرات برتر در هر بخش، مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان اهدا شده و طبق نظر داوران به ۱۸ اثر برگزیده، مبلغ پانصد هزار تومان تعلق خواهد گرفت.
 
علاقه مندان جهت شرکت در سوگواره «هداة الطریق»، آثار خود را به همراه نام و نام‌خانوادگی و شماره تماس، به شناسه کاربری @hodat_tariq در پیام‌رسان ایتا ارسال نمایند.
 
آثار منتخب در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان«فتح»، به نشانی https://eitaa.com/joinchat/۴۰۹۲۰۶۷۸۷۳Cd۲b۹de۶۳۳c منتشر خواهد شد همچنین متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری سوگواره به کانال «فتح» مراجعه نمایند یا در زمان اداری، با شماره ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۶۶ تماس بگیرند.


کد مطلب: 36364

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/36364/اولین-سوگواره-ادبی-هنری-هداة-الطریق-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir