تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۱
۰
کد مطلب : ۳۶۲۰۲
مرجع تقلید عالم تشیع:

روضه امام حسین پشتوانه ای برای رفع مشکلات جامعه بشری است

روضه امام حسین پشتوانه ای برای رفع مشکلات جامعه بشری است
 آیت الله العظمی «حسین مظاهری« در مراسم عزاداری امام حسین(ع) اصفهان با اشاره به پشتوانه معنوی و جایگاه مهم امام حسین(ع) اظهارداشت: توسل به آن حضرت و مددخواهی از او موجب برکت زندگی و خروج از مشکلات می شود.
رئیس حوزه علمیه اصفهان افزود: حر ابن یزید ریاحی با توبه و پیوستن به یاران امام حسین(ع) سرنوشت خود را متحول و فرصتی برای تعالی خود شد و امام هم او را بخشید و بالای سر او هنگام شهادت آمد.
 
وی ادامه داد: توبه کننده واقعی قطعا از سرنوشت خوبی برخوردار شده و سرانجام نیکویی بدست می آورد که دنیا و آخرت را خیر می بیند.
آیت الله مظاهری با بیان اینکه ایام محرم و صفر فرصت خوبی برای توسل به سالار شهیدان و جمع آوری توشه معنوی است، اذعان کرد: روضه امام حسین(ع) و توسل به آن حضرت پشتوانه ای و سرمایه ای برای رفع مشکلات جامعه بشری است.
 
وی اضافه کرد: در این ایام از امام حسین(ع) بخواهیم گناهان را ببخشید و برای رفع مشکلات جامعه و افراد گره گشایی کند و فرزندان و یارانش را واسطه خیر قرار دهیم.
به اعتقاد این مرجع تقلید، خیر و برکت زیادی در روضه امام حسین(ع) نهفته که سرنوشت انسان را در جامعه دگرگون و از طرفی مایه شفاعت در آخرت می شود.
وی خاطرنشان کرد: باید معتقد با توبه و جایگاه امام حسین(ع) در گره گشایی باشیم و چنین ایمان و باوری قادر به تحول در زندگی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما