مرجع تقلید عالم تشیع:

روضه امام حسین پشتوانه ای برای رفع مشکلات جامعه بشری است

خبرگزاری شبستان , 22 مرداد 1401 ساعت 15:41

آیت الله مظاهری گفت: روضه امام حسین(ع) و توسل به آن حضرت پشتوانه ای و سرمایه ای برای رفع مشکلات جامعه بشری است.


 آیت الله العظمی «حسین مظاهری« در مراسم عزاداری امام حسین(ع) اصفهان با اشاره به پشتوانه معنوی و جایگاه مهم امام حسین(ع) اظهارداشت: توسل به آن حضرت و مددخواهی از او موجب برکت زندگی و خروج از مشکلات می شود.
رئیس حوزه علمیه اصفهان افزود: حر ابن یزید ریاحی با توبه و پیوستن به یاران امام حسین(ع) سرنوشت خود را متحول و فرصتی برای تعالی خود شد و امام هم او را بخشید و بالای سر او هنگام شهادت آمد.
 
وی ادامه داد: توبه کننده واقعی قطعا از سرنوشت خوبی برخوردار شده و سرانجام نیکویی بدست می آورد که دنیا و آخرت را خیر می بیند.
آیت الله مظاهری با بیان اینکه ایام محرم و صفر فرصت خوبی برای توسل به سالار شهیدان و جمع آوری توشه معنوی است، اذعان کرد: روضه امام حسین(ع) و توسل به آن حضرت پشتوانه ای و سرمایه ای برای رفع مشکلات جامعه بشری است.
 
وی اضافه کرد: در این ایام از امام حسین(ع) بخواهیم گناهان را ببخشید و برای رفع مشکلات جامعه و افراد گره گشایی کند و فرزندان و یارانش را واسطه خیر قرار دهیم.
به اعتقاد این مرجع تقلید، خیر و برکت زیادی در روضه امام حسین(ع) نهفته که سرنوشت انسان را در جامعه دگرگون و از طرفی مایه شفاعت در آخرت می شود.
وی خاطرنشان کرد: باید معتقد با توبه و جایگاه امام حسین(ع) در گره گشایی باشیم و چنین ایمان و باوری قادر به تحول در زندگی می شود.


کد مطلب: 36202

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/36202/روضه-امام-حسین-پشتوانه-رفع-مشکلات-جامعه-بشری

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir