تاریخ انتشار
شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۱
۰
کد مطلب : ۳۶۰۰۳
در هیأت محبین الائمه؛

آئین تکریم و تجلیل از پیرغلامان حسینی برگزار شد

آئین تکریم و تجلیل از پیرغلامان حسینی برگزار شد
 مراسم سیاه پوشان و آئین تکریم و تجلیل از پیرغلامان حسینی به همت هیأت محبین الائمه تهران با مشارکت مجمع ذاکرین تهران برگزار شد.
در این مراسم از پیرغلامان از جمله غلامعلی سماواتی، غلامرضا سازگار و علی انسانی و همچنین سایر خدمتگزاران اهل بیت هادی رحیم خان، اکبر قدیری، احمد طاهری، حسن هاشم نیا، احمد اردستانی و حسین شاه حسینی تجلیل به عمل آمد.
در ادامه این مراسم محمد طاهری پیرغلام اهل بیت و عضو هیأت مدیره هیأت محبین الائمه، درخصوص مراسم سیاه پوشان اظهار داشت: مراسم هفتگی هیأت محبین الائمه پنجشنبه شب‌ها با حضور محبان اهل بیت برگزار می‌شود و چون این پنجشنبه شب آخرین شب ماه قمری سال می‌باشد قرار شد مراسم سیاه پوشان را برگزار و از پیرغلامان حسینی تجلیل داشته باشیم.
طاهری ادامه داد: در این مراسم از مداحان و پیرغلامان بااخلاص سازگار مداح و شاعر اهل بیت که امروزه همه مداحان از اشعار ایشان بهره می‌برند تجلیل خواهد شد و همچین از آقایان غلامعلی سماواتی و علی انسانی تجلیل می‌شود.
وی تأسیس هیأت محبین الائمه را سال ۱۳۳۱ بیان و خاطرنشان کرد: هیأت محبین الائمه سال ۱۳۳۱ تأسیس شد و از همان سال درهای مختلف فرهنگی و مذهبی فعالیت داشته و در کمک رسانی به محرومان و دستگیری از نیازمند خدمات قابل توجهی داشته است.
این پیرغلام اهل بیت اظهار داشت: یکی از افتخارات هیأت محبین الائمه فعالیت در دوران دفاع مقدس است این هیأت در آن دوران قریب به ۲۲ شهید نثار انقلاب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما