در هیأت محبین الائمه؛

آئین تکریم و تجلیل از پیرغلامان حسینی برگزار شد

خبرگزاری مهر , 8 مرداد 1401 ساعت 11:31

مراسم سیاه پوشان و آئین تکریم و تجلیل از پیرغلامان حسینی به همت هیأت محبین الائمه تهران با مشارکت مجمع ذاکرین تهران برگزار شد.


 مراسم سیاه پوشان و آئین تکریم و تجلیل از پیرغلامان حسینی به همت هیأت محبین الائمه تهران با مشارکت مجمع ذاکرین تهران برگزار شد.
در این مراسم از پیرغلامان از جمله غلامعلی سماواتی، غلامرضا سازگار و علی انسانی و همچنین سایر خدمتگزاران اهل بیت هادی رحیم خان، اکبر قدیری، احمد طاهری، حسن هاشم نیا، احمد اردستانی و حسین شاه حسینی تجلیل به عمل آمد.
در ادامه این مراسم محمد طاهری پیرغلام اهل بیت و عضو هیأت مدیره هیأت محبین الائمه، درخصوص مراسم سیاه پوشان اظهار داشت: مراسم هفتگی هیأت محبین الائمه پنجشنبه شب‌ها با حضور محبان اهل بیت برگزار می‌شود و چون این پنجشنبه شب آخرین شب ماه قمری سال می‌باشد قرار شد مراسم سیاه پوشان را برگزار و از پیرغلامان حسینی تجلیل داشته باشیم.
طاهری ادامه داد: در این مراسم از مداحان و پیرغلامان بااخلاص سازگار مداح و شاعر اهل بیت که امروزه همه مداحان از اشعار ایشان بهره می‌برند تجلیل خواهد شد و همچین از آقایان غلامعلی سماواتی و علی انسانی تجلیل می‌شود.
وی تأسیس هیأت محبین الائمه را سال ۱۳۳۱ بیان و خاطرنشان کرد: هیأت محبین الائمه سال ۱۳۳۱ تأسیس شد و از همان سال درهای مختلف فرهنگی و مذهبی فعالیت داشته و در کمک رسانی به محرومان و دستگیری از نیازمند خدمات قابل توجهی داشته است.
این پیرغلام اهل بیت اظهار داشت: یکی از افتخارات هیأت محبین الائمه فعالیت در دوران دفاع مقدس است این هیأت در آن دوران قریب به ۲۲ شهید نثار انقلاب کرد.


کد مطلب: 36003

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/36003/آئین-تکریم-تجلیل-پیرغلامان-حسینی-برگزار

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir