تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۰
۰
کد مطلب : ۳۵۵۵۷

انتخاب رئیس شورای هیئات مذهبی زنجان

انتخاب رئیس شورای هیئات مذهبی زنجان
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان و اعضای شورا در محل این اداره‌کل برگزار شد.
حجت‌الاسلام سعید احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان در این مراسم ضمن تقدیر از برگزار کنندگان انتخابات و تشکر از اعضای سابق شورای هیئات مذهبی زنجان گفت: پایبندی اعضا به اساسنامه از اهم موضوعاتی است که باید اعضای جدید در ادامه کار مدنظر قرار دهند. رسالت شورا در گام دوم انقلاب اسلامی زیاد است . هیئات مذهبی در طول سال‌های متمادی منشأ برکات، خیرات و اثرات مطلوب اجتماعی و فرهنگی در جامعه بوده و هستند و مصداق بارز آن در سال‌های اخیر، حضور فعال هیئات در کم کردن آسیب‌های حوادثی از جمله سیل، زلزله و کرونا است.
وی درادامه به بیان معرفت نسبت به ساحت اهل بیت (ع) و فرهنگ عاشورایی پرداخت و اظهار داشت: قطره‌ی اشکی که در مصائب امام حسین (ع) ریخته می‌شود، پیام ایثار، مهر و توأم با آن پیام مهم استکبار ستیزی و ذلت گریزی را برای همگان به ارمغان می‌آورد.
وی همچنین به رفع برخی آسیب‌ها توسط اقدامات فرهنگی انجام شده اشاره کرد و گفت: اعضای فعلی شورای هیئات مذهبی به رفع آسیب‌ها اهتمام جدی داشته باشند و تأکید بر توانمندسازی هیئات مذهبی از اعضای جدید شورا خواست به صورت ویژه ساماندهی پرونده‌های هیئات را در دستور خود قرار دهند.
آقای احمدی در ادامه افزود: زنجان در کشور با توجه به اینکه پایتخت شور و شعور حسینی است و حضور اساتید برجسته در عرصه مداحی و شعر محل تمرکز است . این اجتماع کم نظیر یوم العباس و یوم الزینب با حضور مردم شکل گرفته است و این شور و شعور بی نظیر است.
در این جلسه آقای مرتضی پاشایی به عنوان رئیس شورای هئیات مذهبی ، آقای حمدالله مرادی به عنوان نائب رئیس شورای هئیات مذهبی و آقای رضا محمودی به عنوان دبیر شورای هیئات مذهبی استان زنجان انتخاب شدند .
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما