انتخاب رئیس شورای هیئات مذهبی زنجان

سایت نهضت سازمان تبلیغات اسلامی , 7 تير 1401 ساعت 11:50

انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان و اعضای شورا در محل این اداره‌کل صورت گرفت .


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان انتخابات هیئت رئیسه شورای هیئات مذهبی استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان و اعضای شورا در محل این اداره‌کل برگزار شد.
حجت‌الاسلام سعید احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان در این مراسم ضمن تقدیر از برگزار کنندگان انتخابات و تشکر از اعضای سابق شورای هیئات مذهبی زنجان گفت: پایبندی اعضا به اساسنامه از اهم موضوعاتی است که باید اعضای جدید در ادامه کار مدنظر قرار دهند. رسالت شورا در گام دوم انقلاب اسلامی زیاد است . هیئات مذهبی در طول سال‌های متمادی منشأ برکات، خیرات و اثرات مطلوب اجتماعی و فرهنگی در جامعه بوده و هستند و مصداق بارز آن در سال‌های اخیر، حضور فعال هیئات در کم کردن آسیب‌های حوادثی از جمله سیل، زلزله و کرونا است.
وی درادامه به بیان معرفت نسبت به ساحت اهل بیت (ع) و فرهنگ عاشورایی پرداخت و اظهار داشت: قطره‌ی اشکی که در مصائب امام حسین (ع) ریخته می‌شود، پیام ایثار، مهر و توأم با آن پیام مهم استکبار ستیزی و ذلت گریزی را برای همگان به ارمغان می‌آورد.
وی همچنین به رفع برخی آسیب‌ها توسط اقدامات فرهنگی انجام شده اشاره کرد و گفت: اعضای فعلی شورای هیئات مذهبی به رفع آسیب‌ها اهتمام جدی داشته باشند و تأکید بر توانمندسازی هیئات مذهبی از اعضای جدید شورا خواست به صورت ویژه ساماندهی پرونده‌های هیئات را در دستور خود قرار دهند.
آقای احمدی در ادامه افزود: زنجان در کشور با توجه به اینکه پایتخت شور و شعور حسینی است و حضور اساتید برجسته در عرصه مداحی و شعر محل تمرکز است . این اجتماع کم نظیر یوم العباس و یوم الزینب با حضور مردم شکل گرفته است و این شور و شعور بی نظیر است.
در این جلسه آقای مرتضی پاشایی به عنوان رئیس شورای هئیات مذهبی ، آقای حمدالله مرادی به عنوان نائب رئیس شورای هئیات مذهبی و آقای رضا محمودی به عنوان دبیر شورای هیئات مذهبی استان زنجان انتخاب شدند .
انتهای پیام/


کد مطلب: 35557

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/35557/انتخاب-رئیس-شورای-هیئات-مذهبی-زنجان

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir