تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲
۰
کد مطلب : ۳۵۲۶۴
باقری مطرح کرد؛

برگزاری پویش "خیمه ما" با هدف معرفی هیئت مذهبی دانش آموزی

برگزاری پویش "خیمه ما" با هدف معرفی هیئت مذهبی دانش آموزی
میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز فراخوان پویش سراسری "خیمه ما" به منظور شناسایی و معرفی هیئت‌های مذهبی دانش آموزی موفق و برتر خبر داد.
باقری در خصوص جزئیات فراخوان پویش سراسری "خیمه ما" گفت: این پویش با هدف شناسایی و معرفی هیئت مذهبی دانش آموزی موفق و برتر برگزار می‌شود.
وی افزود: مدیران محترم مدارس می‌توانند در قالب یک کلیپ ۵ دقیقه (از زبان خودشان، معاون / مربی پرورشی یا دانش آموز مسئول هیئت) به معرفی هیئت دانش آموزی مدرسه خود اقدام و فعالیت‌های شاخص هیئت را همراه با دلایل موفقیت و ویژگی‌های ممتاز آن بیان کنند.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: خلاقیت، جامعیت و ابتکار عمل از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب هیئت‌های مذهبی برتر و موفق است.
وی ادامه داد: در پایان پویش ضمن معرفی هیئت‌های مذهبی فعال و موفق، با اهدای لوح تقدیر، هدایای نفیس و نیز بسته فرهنگی اقلام مورد نیاز هیئت از آنها تجلیل خواهد شد.
باقری خاطر نشان کرد: مدیران محترم مدارس می‌توانند اقدامات و فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی دانش آموزی مدارس خود را تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ به آدرسkheymema@ در شبکه شاد ارسال کنند.
وی در خاتمه گفت: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال هیئت‌های مذهبی به آدرس heyatdaneshamozimedu@ در شبکه شاد مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما