باقری مطرح کرد؛

برگزاری پویش "خیمه ما" با هدف معرفی هیئت مذهبی دانش آموزی

خبرگزاری مهر , 8 خرداد 1401 ساعت 10:42

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: پویش خیمه ما با هدف شناسایی و معرفی هیئت مذهبی دانش آموزی موفق و برتر برگزار می‌شود.


میکائیل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز فراخوان پویش سراسری "خیمه ما" به منظور شناسایی و معرفی هیئت‌های مذهبی دانش آموزی موفق و برتر خبر داد.
باقری در خصوص جزئیات فراخوان پویش سراسری "خیمه ما" گفت: این پویش با هدف شناسایی و معرفی هیئت مذهبی دانش آموزی موفق و برتر برگزار می‌شود.
وی افزود: مدیران محترم مدارس می‌توانند در قالب یک کلیپ ۵ دقیقه (از زبان خودشان، معاون / مربی پرورشی یا دانش آموز مسئول هیئت) به معرفی هیئت دانش آموزی مدرسه خود اقدام و فعالیت‌های شاخص هیئت را همراه با دلایل موفقیت و ویژگی‌های ممتاز آن بیان کنند.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: خلاقیت، جامعیت و ابتکار عمل از مهم‌ترین ملاک‌های انتخاب هیئت‌های مذهبی برتر و موفق است.
وی ادامه داد: در پایان پویش ضمن معرفی هیئت‌های مذهبی فعال و موفق، با اهدای لوح تقدیر، هدایای نفیس و نیز بسته فرهنگی اقلام مورد نیاز هیئت از آنها تجلیل خواهد شد.
باقری خاطر نشان کرد: مدیران محترم مدارس می‌توانند اقدامات و فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی دانش آموزی مدارس خود را تا پایان خرداد ماه ۱۴۰۱ به آدرسkheymema@ در شبکه شاد ارسال کنند.
وی در خاتمه گفت: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال هیئت‌های مذهبی به آدرس heyatdaneshamozimedu@ در شبکه شاد مراجعه کنند.


کد مطلب: 35264

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/35264/برگزاری-پویش-خیمه-هدف-معرفی-هیئت-مذهبی-دانش-آموزی

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir