تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۸
۰
کد مطلب : ۳۴۶۸۸

همایش بزرگ هنرمندان، شاعران و مداحان انقلابی در اهواز برگزار می شود

همایش بزرگ هنرمندان، شاعران و مداحان انقلابی در اهواز برگزار می شود
رئیس حوزه هنری خوزستان، از برگزاری همایشی با حضور هنرمندان و مداحان استان با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان خبر داد و افزود: در این همایش از پرتره شهدای حادثه 31 شهریور اهواز رونمایی می شود.
 
وی با بیان اینکه این مراسم با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار می شود، اضافه کرد: در این همایش که (دوشنبه 15 بهمن) ساعت 15 در تالار امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه برگزار می شود، از هنرمندی که این تصاویر را نقاشی کرده است، تجلیل می شود.
 
وی از دیگر برنامه های این همایش را شعرخوانی شاعران استان و مداحی پیرامون موضوع دهه فجر و ارزش های اسلامی و انقلابی و همچنین حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز دانست و ابراز امیدواری کرد: این مراسم محفل هم اندیشی و انسی میان نیروهای متعهد و انقلابی باشد.
 
حجت الاسلام طباطبایی، عنوان کرد: اجتماع هنرمندان، شاعران و مداحان در یک قاب و جلسه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این محافل و همایش ها بیشتر اتفاق بیفتد و مورد استفاده صاب نظران قرار گیرد.
 
وی در پایان برای شهدای حادثه تروریستی اهواز علو درجات و برای خانواده های آنها صبر و اجر جمیل آرزو کرد و اذعان داشت: امیدواریم که بتوانیم به وظایف خود در قبال شهدا عمل کنیم و در راستای مسئولیت هایی که به ما واگذار شده به بهترین شکل ممکن ادای وظیفه و دین کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما