تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۱
۰
کد مطلب : ۳۴۰۸۵

کنگره جهانی سلیم موذن‌زاده در اردبیل برگزار می‌شود

کنگره جهانی سلیم موذن‌زاده در اردبیل برگزار می‌شود
علیرضا پوستی عصر دوشنبه در آئین بزرگداشت دومین سالگرد سلطان‌الذاکرین سلیم موذن‌زاده اردبیلی تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های مشترک جوامع پویا و مردمی، قدردانی از تمامی ذخایر بزرگ علمی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی بوده و چنین مردمانی یاد و نام بزرگان خود را تحت هیچ شرایطی فراموش نخواهند کرد.
وی با اشاره به اجرای  طرح‌های جدید شهرداری اردبیل برای توجه به پررنگ کردن مسائل فرهنگی در جامعه، افزود: هر ساله با انتخاب شهردار نمادین فرهنگی و برگزیدن یک شعار زیبنده فرهنگی می‌توان به صورت جدی در حمایت از شاخصه‌های فرهنگی و پررنگ کردن چنین ظرفیت‌هایی وارد گود شد.
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل یادآور شد: برای گام برداشتن در مسیر توسعه فرهنگی شهر نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت همه جانبه مسئولان بوده و امیدواریم با پای کار آمدن تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در این بخش‌ها هیچ گونه خلعی احساس نشود.
پوستی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده و تداوم حمایت‌ها امیدوار به میزبانی از کنگره جهانی سلیم موذن‌زاده در اردبیل هستیم تا با برگزاری مراسمی درخور از هویت‌ها و مفاخر منطقه که در عرصه‌های مختلف تاریخ نباید مورد فراموشی قرار گیرند؛ حمایت شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما