کنگره جهانی سلیم موذن‌زاده در اردبیل برگزار می‌شود

6 آذر 1397 ساعت 9:41

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با همکاری نهادهای فرهنگی و اجرایی کنگره جهانی زنده‌یاد سلیم موذن‌زاده در اردبیل برگزار می‌شود.


علیرضا پوستی عصر دوشنبه در آئین بزرگداشت دومین سالگرد سلطان‌الذاکرین سلیم موذن‌زاده اردبیلی تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های مشترک جوامع پویا و مردمی، قدردانی از تمامی ذخایر بزرگ علمی، فرهنگی، مذهبی و ورزشی بوده و چنین مردمانی یاد و نام بزرگان خود را تحت هیچ شرایطی فراموش نخواهند کرد.
وی با اشاره به اجرای  طرح‌های جدید شهرداری اردبیل برای توجه به پررنگ کردن مسائل فرهنگی در جامعه، افزود: هر ساله با انتخاب شهردار نمادین فرهنگی و برگزیدن یک شعار زیبنده فرهنگی می‌توان به صورت جدی در حمایت از شاخصه‌های فرهنگی و پررنگ کردن چنین ظرفیت‌هایی وارد گود شد.
رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل یادآور شد: برای گام برداشتن در مسیر توسعه فرهنگی شهر نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت همه جانبه مسئولان بوده و امیدواریم با پای کار آمدن تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی در این بخش‌ها هیچ گونه خلعی احساس نشود.
پوستی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده و تداوم حمایت‌ها امیدوار به میزبانی از کنگره جهانی سلیم موذن‌زاده در اردبیل هستیم تا با برگزاری مراسمی درخور از هویت‌ها و مفاخر منطقه که در عرصه‌های مختلف تاریخ نباید مورد فراموشی قرار گیرند؛ حمایت شود.
 


کد مطلب: 34085

آدرس مطلب: https://www.armaneheyat.ir/news/34085/کنگره-جهانی-سلیم-موذن-زاده-اردبیل-برگزار-می-شود

آرمان هیأت
  https://www.armaneheyat.ir