تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۶
۰
کد مطلب : ۲۹۲۹۸

بنیاد دعبل خزاعی و بیمه سامان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

بنیاد دعبل خزاعی و بیمه سامان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند
محمد اختری، مدیر بیمه و خدمات رفاهی بنیاد دعبل خزاعی ضمن اعلام این خبر، بیمه عمر را نوعی سرمایه گذاری و گامی مثبت در جهت ساختن فردایی روشن در حوزه زندگی فرد و خانواده و ایجاد امنیت و آرامش آنها برشمرد و گفت: بنیاد دعبل از تمام توان خود برای ارتقا کمی و کیفی خدمات بیمه ای برای جامعه ستایشگران اهل بیت علیهم السلام استفاده می کند.

وی افزود: طبق این تفاهم نامه،کارشناسان شرکت بیمه سامان تک تک بیمه شدگان بنیاد را بصورت حضوری یا تلفنی از شرایط و مزایای بیمه عمر و انواع آن مطلع خواهند نمود و در صورت تمایل نسبت به صدور بیمه نامه با شرایط مطلوب اقدام خواهند نمود.

اختری ضمن اشاره به برخورداری مداحان عضو بنیاد و خانواده درجه یک آنها از این امکان، گفت: بیمه عمر ارتباط مستقیم با بیمه تامین اجتماعی اعضاء ندارد. پرداخت هزینه آن (با تخفیف ویژه اعضاء) برعهده بیمه شده است و البته مداحان در برخورداری از آن مختارند.

مدیر بیمه بنیاد دعبل در پایان ضمن بیان این مطلب که شرکت بیمه سامان در زمینه «بیمه های عمر» پورتفوی قابل توجهی دارد اضافه کرد: پیاده سازی طرح مشاوره و فروش بیمه نامه عمر بصورت مرحله ای و استانی اجرا می شود و علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر می توانند درباره انواع و مزایای این بیمه به آدرس http://www.samaninsurer.com/life-insurance.php مراجعه نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما