تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۳
۰
کد مطلب : ۲۸۸۵۲

مداحان عضو بنیاد دعبل خزاعی بیمه «عمر و حوادث» شدند

مداحان عضو بنیاد دعبل خزاعی بیمه «عمر و حوادث» شدند
محمد اختری، مدیر بیمه و خدمات رفاهی بنیاد دعبل خزاعی، با اعلام این خبر گفت: بر اساس توافقنامه بنیاد دعبل خزاعی با شرکت بیمه دی، بیش از ۱۸۰۰نفر از اعضاء که از بیمه تامین اجتماعی بنیاد برخوردارند، از بیمه عمر و حوادث بهره مند می شوند.

وی ضمن اشاره به برخورداری مداحان عضو بنیاد در سراسر کشور از این امکان افزود: قرارداد بیمه عمر و حوادث اعضا بنیاد در بیمه دی از ابتدای ماه ربیع الاول (۲۲آذر) منعقد شده و قابل استفاده است.

اختری افزود: طبق این بیمه نامه، اعضا با پرداخت ماهیانه مبلغ ۳۸۱۵۰ ریال از مزایای این بیمه نامه که شامل بیمه های: فوت به هر علت، فوت در اثر حادثه، نقص عضو در اثر حادثه و هزینه پزشکی ناشی از حوادث، جمعا تا سقف سیصد و سی میلیون ریال(۳۳۰،۰۰۰،۰۰۰ریال) است، در طول یک سال بهره مند شوند.

مدیر بیمه و خدمات رفاهی بنیاد با بیان این مطلب که پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی(سهم بیمه شده) از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: کسانیکه بعلت بدهی از فهرست بیمه شدگان تامین اجتماعی بنیاد حذف شوند، بصورت خودکار از بیمه عمر و حوادث نیز محروم خواهند شد.

اختری در پایان به اطلاع رسانی این موضوع از طریق پیامک و کانال بنیاد دعبل در تلگرام telegram.me/bonyaddeabel اشاره کرد و تاکید نمود: اعضا به پیامک های ارسالی بنیاد دقت کرده و در صورت تغییر اطلاعات ارتباطی بخصوص شماره همراه، مشخصات جدید را اعلام نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما