تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷
۰
کد مطلب : ۲۷۱۳۴

450 نفر نیروی کار برای بازسازی حرمین عسکرین(ع) اعزام شدند

450 نفر نیروی کار برای بازسازی حرمین عسکرین(ع) اعزام شدند
سید عزالدین موسوی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: از سال ۸۲ ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور راه‌اندازی و به‌تبع این ستاد سال ۸۵ هم در استان تشکیل شد.

وی اظهار داشت: این ستاد از زمان تأسیس تاکنون ۴۵۰ نیروی کاری را به کشور عراق برای کار در ساخت‌وساز و بازسازی حرمین عسکرین(ع) فرستاده است.

قایم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: این ستاد از زمان تأسیس تاکنون نسبت به نوسازی و بازسازی و توسعه حرم مطهر امامین که درخورشان امام باشد اقدامات لازم را انجام داده است.

موسوی تأکید کرد: برای ساماندهی به نذورات مردمی برای بازسازی عتبات عالیات فعالیت خود را ستاد عتبات عالیات با برنامه و مدیریت‌شده انجام می‌دهد.

وی گفت: تأمین امکانات اولیه از قبیل آبی، برق و گاز، مرمت و بازسازی و توسعه و تجهیز حرم های مطهر درشان اهل‌بیت ازجمله اهداف فعالیت‌های ستاد است و در سال‌های آتی هم بر تحقق کیفی این برنامه‌ها اتمام جدی دارد.

قائم‌مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه ستاد عتبات عالیات از زمان تاسیس تاکنون پروژه‌های زیادی را در حر مین عسگر ین انجام داده است.

موسوی تصریح کرد: خوشبختانه در استان زنجان استقبال صنعتگران جوشکاری برق‌کار، مسگران برای کار در عتبات و عالیات بسیار عالی است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما