تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۴
۰
کد مطلب : ۲۶۸۵۷

۸۰ هزار ایرانی دعای عرفه را در کربلا قرائت می‌کنند

۸۰ هزار ایرانی دعای عرفه را در کربلا قرائت می‌کنند
محسن نظافتی، معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز دور جدید اعزام‌ زائران به عتبات عالیات برای حضور در مراسم عرفه، گفت: ۲۷ هزار نفر زائر ایرانی روز عرفه در کربلای معلی حضور خواد داشت.

وی ادامه داد: ۲۷ هزار نفر نیز عید غدیر در کربلا خواهند بود. البته تعداد قابل توجهی از مردم ایران در عراق فامیل و بستگانی دارند که برای چنین روزهایی به عراق سفر می‌کنند مرز نشین‌ها نیز از طریق مرز وارد عراق می‌شوند و در کل می‌توان گفت شاید تا مرز ۸۰ تا ۹۰ هزار ایرانی برای قرائت دعای عرفه در کربلای معلی حضور خواهد داشت.

نظافتی با اشاره به افزایش قیمت سفر به عتبات طی روزهای منتهی به روز عرفه، گفت: بین هشت تا ۱۰ درصد قیمت‌ها ویژه عرفه افزایش پیدا کرد است که البته این افزایش طبیعی است؛ همچنان که در ایران طی عید نوروز در ایران قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کند در عراق نیز در برخی از مناسبت‌ها قیمت‌های خدمات افزایش پیدا می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه پس از عرفه قیمت‌ها به قیمت‌های روزهای قبل باز می‌گردد، اظهار کرد: بالاترین قیمت این سفر یک میلیون و ۵۳۰ هزار تومان بالاترین قیمت سفر هوایی و حدود یک میلیون تومان قیمت سفر زمینی است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما