تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۰
۰
کد مطلب : ۲۶۸۴۸

دفتر شورای هیئات مذهبی شهر بهارستان افتتاح شد

دفتر شورای هیئات مذهبی شهر بهارستان افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان، در این مراسم که ۲۴ شهریورماه ۹۴ برگزار شد، حجت‌الاسلام سید محمود فقیهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به برنامه های پیش روی سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و ساماندهی هیئات مذهبی و تشکل های دینی را یکی از مهم ترین برنامه ها دانست.

وی در ادامه سخنان خود بر فعالیت های فرهنگی و مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: هیئات مذهبی باید در کنار مراسم بزرگسالان خیمه های کودک و نوجوان را نیز برپا کنند.

حجت‌الاسلام فقیهی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان هم به منظور فراهم ساختن زمینه برپایی مهدهای کودک در هیئات مذهبی نزدیک به ۳۰۰ نفر از مربیان مهدهای کودک و خواهران مستعد و علاقه مند به فعالیت های تربیتی و پرورشی را آموزش خواهد داد.

وی ادامه داد: البته تا کنون بیش از ۵۰ نفر از مربیان کودک برخی از دوره های آموزشی مقدماتی را گذرانده اند.


حجت‌الاسلام صادقی امام جمعه شهر بهارستان نیز طی سخنانی بهارستان را شهری جدید و در ابتدای راه دانست.

وی نقش هیئات مذهبی را در خنثی نمودن فتنه۸۸ بسیار مهم برشمرد و آن را نشان دهنده عظمت دستگاه اهل بیت(ع) و تاثیرگذاری آن در عصر کنونی دانست.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های همه جانبه‌ی شهرداری، شورای اسلامی شهر و شرکت عمران بهارستان در عرصه های فرهنگی و مذهبی بهارستان حمایت‌های بیش از پیش آنان را خواستار شد.

حجت‌الاسلام سید حسین موسوی رئیس شورای هیئات مذهبی بهارستان نیز اساس کار این شورا را ساماندهی هر چه بهتر و حمایتهای قانونی، مادی و معنوی از هیئات مذهبی بهارستان دانست.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما