تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۸
۰
کد مطلب : ۲۶۸۲۸

سفر معنوی پانزدهمین كاروان پیاده كربلا از مشهد مقدس آغاز شد

سفر معنوی پانزدهمین كاروان پیاده كربلا از مشهد مقدس آغاز شد
پانزدهمین کاروان پیاده انصار الحسین(ع) متشکل از ده ها نفر از عاشقان و دوستداران اهل‌بیت برای پانزدهمین سال متوالی و باهدف انتقال پیام عاشورا صبح امروز سفر معنوی خود را با پای پیاده از جوار حرم رضوی به مقصد کربلا با مشایعت مردم مشهد آغاز کردند.

در این مراسم که صبح روز جمعه با برگزاری و شرکت در مراسم دعا ندبه در مجتمع اسلامی بقیه‌الله الاعظم واقع در شهرك شهید رجایی مشهد و همچنین زیارت بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج همراه بود این کاروان سفر خود را به مقصد کربلای معلا آغاز کرد.

انتقال پیام عاشورا

مدیر مجتمع اسلامی بقیه‌الله الاعظم (عج) مشهد مقدس و مسئول كاروان پیاده انصار الحسین(ع) در حاشیه مراسم بدرقه از کاروان حسینی در جمع خبرنگاران گفت: حركت كاروان پیاده انصار الحسین(ع)، تنها یك سفربا پای پیاده نیست بلكه هدف اصلی حرکت این کاروان انتقال پیام عاشورا و تبیین قیام حضرت سید الشهداء(ع) از شهری به شهر دیگر است.


محمد رجبی بیان کرد: این كاروان در طول مدت سفر معنوی خود شهر به شهر و نقطه‌به‌نقطه به تبیین قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نشر و گسترش معارف اهل بیت (ع) می پردازد.

وی افزود: كاروان پیاده انصار الحسین (ع)، به یاری خدا و مدد اهل‌بیت (ع)، امسال نیز برای پانزدهمین سال سفر معنوی خود را از جوار حرم امام علی بن موسی‌الرضا (ع)، با پای پیاده آغاز و بعد از طی صدها كیلومتر از مرز شلمچه وارد خاك عراق شده و ازآنجا به سمت كربلای معلا و حرم نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ادامه مسیر می‌دهد.

وی ادامه داد: این كاروان متشكل از ده‌ها نفر از دلدادگان و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پس از عبور از شهرهای تربت‌حیدریه، بجستان، فردوس، طبس، خوروبیابانک، نائین، ورزنه، شهرضا، دهاقان، بروجن، لردگان، ایذه، اهواز، آبادان و خرمشهر به شلمچه خواهد رسید و از مرز شلمچه وارد عراق می‌شود.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما