تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۴
۰
کد مطلب : ۲۷۰۹۱
در قالب طرح ملی بصیرت عاشورایی محقق می‌شود؛

خدمات رسانی به زائران حسینی در ۳ استان

خدمات رسانی به زائران حسینی در ۳ استان
حجت الاسلام و المسلمین احمدشرفخانی معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف در این نشست با اشاره به آمادگی مسئولان و کارکنان اوقاف برای خدمات‌رسانی به زائران عتبات عالیات در اربعین حسینی اظهار داشت: این نشست با هدف بررسی برنامه‌ها و نحوه برگزاری طرح ملی بصیرت عاشورایی درایام محرم و اربعین حسینی برگزار می‌شود.

وی گفت: در این نشست پیش‌نویس ستاد خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی شامل اهداف‌، اعضا ستاد و وظایف ستاد مظرح و پس از پیشنهادات اعضای حاضر در جلسه به تصویب رسید.

به گفته شرفخانی بر اساس مصوبات این نشست مقرر شد تا خدمات‌رسانی به زائران در هنگام بازگشت از زیارت عتبات عالیات و با مشارکت استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان و پشتیبانی استان‌هایی به عنوان معین‌، امکانات و تسهیلات مورد نیاز در طول مسیر فراهم شود.

وی افزود:همچنین استان‌ها با معرفی بقاع و موقوفات شاخص برای کمک به اجرای وظایف ستاد که در طرح پیش بینی شده به اجرای این طرح کمک خواهند کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف خاطرنشان کرد: مقررشد از ظرفیت خیرین، متولیان و مشارکت سایر دستگاه‌ها در این طرح استفاده بهینه شود.

شرفخانی در پایان متذکر شد: موضوع دیگری که در این نشست مطرح شد شرح وظایف معاونت‌ها و ادارات مستقل ستادی‌سازمان اوقاف در طرح بصیرت عاشورایی و ستاد خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرحله برگشت است که قرارشد در این راستا شرح وظایف ظرف روزهای آینده اعلام شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما