تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۹
۰
کد مطلب : ۲۵۹۵۶

خدمتگزاری به اهل بیت (ع) مدال افتخار شاعران دینی است

خدمتگزاری به اهل بیت (ع) مدال افتخار شاعران دینی است
حجت الاسلام ناصر شکریان ظهر دوشنبه در جلسه کانون مداحان و شاعران آیئنی استان مازندران گفت: خدمتگذاری صادقانه و حفظ این روحیه خالصانه در دستگاه اهل بیت (ع) مدال افتخار خادمین و شاعران آیئنی اهل بیت (ع) است.

وی ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات ماه رمضان را ماه مهمانی خدا برشمرد و با تاکید بر حفظ توشه معنوی ماه مبارک رمضان در دیگر ایام باقیمانده از سال خاطرنشان کرد: باید همه تلاش کنیم که همه ماه ها و روزهای باقیمانده از سال هم مانند ماه مبارک رمضان باشد و برای حفظ این روحیه باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به حدیثی از امیر مومنان علی (ع) مبنی بر تلاش مومنان از مستی مال و قدرت، علم، تحریف و ستایش دیگران و جوانی افزود: باید لحظه لحظه های زندگی مان را مراقبت کنیم تا گرفتار بادهای مسموم و انحرافات شیطانی نشویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان خطاب به اعضاء کانون مداحان و شاعران آیینی استان افزود: خدمت خالصانه و صادقانه در دستگاه اهل بیت (ع) مانند یاری رساندن برای دین خداست و برای حفظ و نگهداری این روحیه باید تمام تلاش خود را به کار گیریم.

در ادامه این جلسه محسن زاده رئیس کانون مداحان و شاعران آیئنی استان به نقش و اهمیت فضای مجازی در این حوزه اشاره و تاکید کرد: بنا به فرمایشات و تاکید مقام معظم رهبری (حفظه الله) در خصوص فضای مجازی و اهمیت ان در جبهه فرهنگی باید کانون مداحان و شاعران آئینی استان برای ورود به این عرصه هم برنامه ریزی مدونی داشته باشد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما