تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸
۰
کد مطلب : ۲۵۸۵۱

«به رنگ آفتاب» از شهدای کربلا خواهد گفت/ سری سوم در ۱۳ قسمت

«به رنگ آفتاب» از شهدای کربلا خواهد گفت/ سری سوم در ۱۳ قسمت
محمد هوشیاری با اشاره به برنامه «به رنگ آفتاب» که سال گذشته سری دوم این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه یک روی آنتن رفت، گفت: قرار بود امسال هم بتوانیم سری سوم این مجموعه را به تولید برسانیم که نشد.

وی ادامه داد: قبل از ماه مبارک رمضان صحبت هایی با آقای سرافراز رییس صدا و سیما داشتیم و او با نامه ای این برنامه را در دستور کار قرار داد با این حال شبکه یک از ما خواست که اسپانسر داشته باشیم و چون ما نتوانستیم شخص یا نهادی را به عنوان حامی پیدا کنیم ساخت برنامه به تعویق افتاد اما همچنان علاقمند هستیم که این برنامه را در ایام محرم با موضوع شهدای کربلا روی آنتن ببریم.

تهیه کننده برنامه «به رنگ آفتاب» درباره این برنامه که با حضور عوامل و بازیگران سریال های دینی و همچنین کارشناسان مذهبی به بحث و بررسی درباره این آثار می پرداخت، توضیح داد: مخاطبان سریال های دینی و مذهبی را دوست دارند، به طور مثال بنا به گفته های سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سری دوم برنامه حضور داشت سریال «یوسف پیامبر» زمانی به خارج از ایران رفت که ما در بسیاری از کشورها کاردار فرهنگی نداشتیم و این سریال ها در انتقال مبانی و فرهنگ اسلامی ما همچون یک سفیر فرهنگی عمل می کردند.

هوشیاری درباره ضرورت ساخت برنامه ای چون «به رنگ آفتاب» در کنار فیلم و سریال هایی مذهبی و تاریخی که روی آنتن می روند، گفت: همه سخنان را نمی توان در یک سریال مطرح کرد و گاهی لازم است بعضی مسایل در برنامه ها با حضور کارشناسان بازتعریف و همچنین شخصیت ها و داستان سریال ها تحلیل شوند.

وی اضافه کرد: متاسفانه امسال شبکه مشکل مالی داشت و نتوانستیم سری سوم را پیش از این بسازیم که امیدواریم برای ایام محرم این کار مهیا شود، همچنین به زودی قرار است شبکه قرآن سری دوم را روی آنتن ببرد.

هوشیاری در پایان گفت: سری سوم در ۱۳ قسمت با موضوع شهدای کربلا ساخته می شود که دهه اول محرم با نام آنها نامگذاری شده است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما