تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۰
۰
کد مطلب : ۲۴۹۰۵

چگونگی اشاعه سیره اهل بیت(ع) در فضای مجازی

چگونگی اشاعه سیره اهل بیت(ع) در فضای مجازی
سیدجواد جعفری، مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با اشاره به تاثیر فضای مجازی و قابلیت‌های آن در انتشار سیره زندگی، اخلاقی و تربیتی امام رضا(ع) گفت: امروزه ما باید با زبان روز با جوانان و مردم سخن بگوییم تا بتوانیم ارتباط موثر داشته باشیم. در حال حاضر زبان روز هم تکنولوژی‌های جدید و فضای مجازی است.

وی افزود: می‌توان گفت که فضای مجازی بیشترین تاثیر‌گذاری را در بین مخاطبان پیدا کرده است. هرقدر بتوانیم تلاشمان را متناسب با فضای حقیقی و حتی بیشتر در فضای مجازی گسترش دهیم می‌توانیم رسالت خودمان را در انتشار سیره اهل بیت(ع) در عالم مجازی هم انجام دهیم.

فضای مجازی قالب است

جعفری تصریح کرد: فضای مجازی قالب است و مهم این است که بتوانیم محتوای خوب و ارزشمند را در این فضا منتشر کنیم و به دست مخاطب برسانیم. لازمه این کار هم این است که ابزار‌های تولید محتوا در فضای مجازی شکل گیرد که جشنواره وبلاگ‌نویسی امام رضا(ع) هم می‌تواند یکی از این فعالیت‌ها باشد.

انتشار مفاهیم و سیره اهل بیت(ع) در فضای مجازی گسترش پیدا کرده است

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه انتشار مفاهیم و سیره اهل بیت(ع) به صورت آرام در فضای مجازی در حال شکل گیری است و گسترش پیدا کرده است، گفت: در حال حاضر بسیاری از بخش‌های خصوصی و اشخاص حقیقی سایت‌ها و پایگاه‌های اینترنتی با موضوع امام رضا(ع) را راه اندازی کرده‌اند که این حرکت بسیار ارزشمند است.

جعفری در ادامه به برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با قالب‌های مختلف فرهنگی و هنری که انتخاب کرده در حقیقت با الهام از آموزه‌های رضوی برنامه‌ریزی شده که می‌تواند در تمامی حوزه از جمله مجازی به اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی اقدام کند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما