تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
۰
کد مطلب : ۲۴۷۰۹

آغاز ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه در سایت لبیک

آغاز ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه در سایت لبیک
محمد زارع، معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: ثبت نام در سه گروه دانشگاهیان سراسر کشور شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر با یکی از محارم، پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه‌ها، گروه دانشگاهیان اعزام شده به عمره در سال ۹۴ و جامانده‌های عمره ۹۴ انجام خواهد‌شد که دانشگاهیان اعزام شده به عمره در سال جاری و جامانده‌های عمره ۹۴ بدون قرعه‌کشی اعزام می‌شوند.

وی افزود: اعزام‌ها در قالب کاروان‌های عمره خواهد بود و در خصوص کاروان‌های اعزامی به عمره و همچنین جامانده‌های عمره، اگر درخواست اعزام کمتر از یک کاروان بود؛ کاروان‌ها با هم تجمیع خواهند‌شد.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطر نشان کرد: هزینه عتبات دانشگاهیان بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت در سال ۹۴ به صورت زمینی در تهران حدود یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان و هوایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده‌است.

زارع در خصوص اعطای وام به زائران دانشجو گفت: بر اساس قوانین بانک تجارت، زائران دانشجو فقط یکبار مجاز به استفاده از این تسهیلات در قالب سفر زیارتی عمره یا عتبات خواهند‌بود و دانشگاهیانی که از وام عمره استفاده نکرده‌اند، می‌توانند برای سفر عتبات متقاضی دریافت این وام شوند.

وی ادامه داد: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در ماه‌های مرداد، شهریور و مهرماه انجام خواهد‌شد و در این مدت حدود ۱۰ هزار نفر از سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی و قیمت نهایی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد و به اطلاع زائران خواهد‌ رسید.

گفتنی است: زائرین هفت شب را در شهرهای مقدس کشور عراق اقامت خواهند داشت و در این مدت به زیارت اماکن مقدس شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین خواهند پرداخت.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما