تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
۰
کد مطلب : ۲۴۶۴۷

عرضه ۲۵۰۰ نسخه «رساله حقوقی امام سجاد(ع)» در طرح نذر کتاب

عرضه ۲۵۰۰ نسخه «رساله حقوقی امام سجاد(ع)» در طرح نذر کتاب
مریم متین‌یگانه، مدیر کتابخانه امام خمینی(ره) فرهنگسرای امید درباره طرح نذر کتاب در نمایشگاه کتاب تهران گفت: این طرح را در راستای نذر فرهنگی با عنوان هدیه کتاب به دیگران در میان مردم توسعه می‌دهیم، به این صورت که کتابی با عنوان «رساله حقوقی امام سجاد(ع)» را در این دوره در نمایشگاه کتاب تهران ارائه کرده‌ایم.

وی با اشاره به دلیل انتخاب این کتاب افزود: در این کتاب امام سجاد(ع) حقوق مبتنی بر کرامت انسانی را ارائه فرموده که می‌تواند بر عموم مردم قابل استفاده باشد، از این رو با توسل به امام سجاد(ع) کسانی که حاجت‌روا می‌شوند، نذر کتاب از یک تا هزار جلد را نیت کرده و خودشان در میان مردم توزیع می‌کنند.

متین‌یگانه ادامه داد: کسانی که نتوانند خود به این امر مبادرت ورزند از طریق تماس با شماره تلفن ۳۳۳۰۲۵۸۹ اقدام می‌کنند و می‌توانند کتاب‌ها را به این مؤسسه ارائه دهند تا توزیع شود و یا مبلغ آن را پرداخت کنند تا کتاب‌ها تهیه و توزیع شود.

مدیر اجرایی طرح نذر کتاب با اشاره به هدف این طرح بیان کرد: هدف‌مان نذر فرهنگی است تا کتابخوانی در میان مردم نهادینه شود و رغبت بیشتری به مطالعه کتاب داشته باشند.

وی تصریح کرد: استقبال از این طرح خیلی خوب بوده و در هر فصل این برنامه را اجرا می‌کنیم که این دوره با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مصادف شده است و از ابتدای نمایشگاه تاکنون ۲۵۰۰ نسخه از این کتاب را ارائه کرده‌ایم.

متین‌یگانه در ادامه عنوان کرد: علاوه بر کتاب «رساله حقوقی امام سجاد(ع)»، کتاب دیگری با عنوان «آخرین پیامبر خدا» را داریم که ایام مبعث و در چهار روز پایانی نمایشگاه در قالب طرح نذر کتاب عرضه خواهد شد.

مدیر کتابخانه امام خمینی(ره) فرهنگسرای امید یادآور شد: این طرح تجربه جدیدی در راستای نذر فرهنگی است و کسانی که علاقه‌مند به مشارکت در این طرح باشند می‌توانند به فرهنگسرای کتاب در نمایشگاه کتاب تهران و پس از آن به فرهنگسرای امید مراجعه کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما