تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴
۰
کد مطلب : ۲۴۶۱۹
به قلم آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی؛

صبح صادق در نمایشگاه کتاب عرضه شد

صبح صادق در نمایشگاه کتاب عرضه شد
حجت‌الاسلام والمسین سیدابوالحسن معنوی شنبه در حاشیه برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب با اشاره به برخی از آثار آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی که در این نمایشگاه مورد استقبال قرار گرفته است، بیان کرد: کتاب «صبح صادق» از جمله کتبی است که به قلم این مرجع تقلید به نگارش در آمده و در محافل گوناگون مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با اشاره به محتوای این کتاب گفت: کتاب صبح صادق درس‌هایی از عظمت حضرت خاتم‌الانبیا‌(ص) و حضرت امام صادق(ع) و اهداف رسالت اسلام است که پس از تجدید چاپ و ویرایش جدید در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب مورد عرضه قرار گرفته است.

بنابر اعلام روابط عمومی انتشارات آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی،‌ مدیر مؤسسه دارالزهرا(س) با اشاره به قطع این کتاب، تصریح کرد: کتاب صبح صادق در قطع رقعی در ۷۴ صفحه تدوین‌ شده و پس از مقدمه، در فصل اول به حضرت خاتم‌الانبیا(ص)، در فصل دوم سیری در زندگی پیامبر اسلام(ص) و در فصل سوم هدف‌های رسالت اسلام می‌پردازد.

وی اضافه کرد: فصل نخست این کتاب که به حضرت خاتم(ص) اختصاص دارد به مباحثی مانند عظمت در رسالت و دعوت، عظمت در اراده و تصمیم، عظمت در زهد و بی‌اعتنایی به دنیا، عظمت و رعایت مساوات و برابری انسانی با مردم پرداخته‌ است.

معنوی ادامه داد: فصل دوم سیری در زندگی پیامبر اسلام(ص) است و به دوران کودکی، دوران بعد از کودکی تا بعثت، از هجرت تا وفات و فایده بزرگداشت روزهای تاریخی اسلام اختصاص دارد. هدف‌های رسالت اسلام نیز فصل سوم این کتاب به شمار می‌رود و دارای بخش‌هایی از جمله ایمان به خدای یگانه، ایمان به پیغمبران خدا، ابلاغ و اجرای حقوق انسان و... است.

مدیر مؤسسه دارالزهرا (س) اظهار کرد: در بخش پایانی این کتاب نیز آثار آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی به‌صورت اجمالی به مخاطبان معرفی‌ شده است.

غرفه انتشارات آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب در بخش ناشران عمومی سالن ۱۱غرفه یک میزبان علاقه‌مندان به آثار این مرجع تقلید است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما