تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۲
۰
کد مطلب : ۲۴۵۸۸

پرچم عزای امام موسی کاظم(ع) به آستان مقدس حضرت معصومه(س) اهدا شد

پرچم عزای امام موسی کاظم(ع) به آستان مقدس حضرت معصومه(س) اهدا شد
حجت الاسلام محمد صادق صالحی منش، استاندار قم ظهر پنج شنبه در آستانه سالروز شهادت هفتمین امام شیعیان با تولیت‌ آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار کرد و طی این دیدار پرچم مزین به نام امام موسی کاظم(ع) که توسط آیت الله العظمی وحید خراسانی اهدا شده بود را به آستان مقدس قم تقدیم کرد.

بر روی این پرچم اشعار آیت الله وحید خراسانی در وصف هفتمین امام شیعیان نوشته شده و همچنین تعدادی روایت از امام موسی کاظم(ع) در آن حک شده است.

استاندار قم در این دیدار عنوان کرد: آیت الله وحید خراسانی خواستار برگزاری مراسمی نیکو در سالروز شهادت امام موسی ابن جعفر(ع) هستند زیرا دو فرزند و یکی از نوادگان این امام معصوم در ایران قرار دارند و بر گردن ایرانیان حق بزرگی دارند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) نیز در این دیدار ضمن تقدیر از آیت الله وحید خراسانی و ارادت این مرجع تقلید به حرم حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: برگزاری مراسمی شایسته در سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) یکی از برنامه‌های این استان مقدس است و توصیه آیت الله وحید خراسانی را مدنظر داریم.

حجت الاسلام سید محمد سعیدی ابراز کرد: آیت الله وحید خراسانی، ولایت مدار و همواره در حفظ نظام کوشیده‌اند.

وی ادامه داد: احیای ایام فاطمیه توسط آیت الله وحید خراسانی و تعدادی مراجع عظام تقلید دیگر صورت گرفته است و اهتمام خاص ایشان به این امر قابل تقدیر است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما