تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۵
۰
کد مطلب : ۲۴۴۸۴

بازدید مسئولان زنجان از پروژه های بازسازی عتبات عاليات در عراق

بازدید مسئولان زنجان از پروژه های بازسازی عتبات عاليات در عراق
به گزارش روابط عمومی ستاد عتبات عالیات استان زنجان، ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گروهی از مسئولین استان را برای بازدید از دستاوردها و پروژه های این ستاد به كشور عراق اعزام كرد.

مسئولین استان زنجان در ابتدا با حضور در شهر كربلا از پروژه های اجراء شده در این شهر مقدس از جمله پروژه سنگ فرش بین الحرمین، ضریح حضرت ابراهیم بن مجاب(ع)، ضریح حبیب بن مظاهر(ع)، كتیبه نصب شده قتلگاه سیدالشهداء‌(ع)، مرمت مضیف حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) و چند طرح دیگر و همچنین پروژه در حال اجرای صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب(ع) در محدوده حرم مطهر تا خیمه گاه بازدید كردند.

مسئولین استان زنجان در ادامه ضمن دیدار با سید افضل شامی قائم مقام تولیت حرم مطهر سیدالشهداء(ع) جلسه ای برگزار کردند.

در ادامه با حضور در شهر مسیب از اهم پروژه های بهره برداری شده در حرم مطهر طفلان مسلم(ع) از جمله سنگ كاری محوطه و صحن محوطه سازی بیرون حرم و ساخت سایه بان و سنگ فرش، طلاكاری گنبدها، توسعه ایوان، آیینه كاری، ساخت دو درب چوبی طلاكوب و نصب كتیبه های صحن حرم مطهر و احداث دارالشفاء امام خمینی(ره) بازدید به عمل آمد.

مسئولان استان زنجان با حضور در شهر كاظمین از اهم پروژه های بهره برداری شده در حرم مطهر امامین جوادین(ع) از جمله تعویض سنگ كف، بدنه و حجره های صحن حرم مطهر مقاوم سازی طلاكاری و تعویض خشت های گنبد امام جواد(ع) تعویض دربهای طلای حرمین جوادین(ع) و طلا كاری ورودی ایوان باب المراد و چندین پروژه دیگر بازدید كردند.

مسئولین با حضور در شهر مقدس نجف اشرف و حرم مطهر امام علی(ع) از پروژه بزرگ صحن مطهر حضرت زهرا(س) بازدید و طی جلسه ای با مهندسین این پروژه در جریان جزئیات این امر قرار گرفتند.

گفتنی است از نتایج این سفر حضور در حرم حضرت مسلم(ع) و مسجد كوفه و جلسه با تولیت مساجد مذكور توافق در مورد ساخت درب حرم حضرت مسلم(ع) بود که به ستاد بازسازی استان زنجان محول شد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما