تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۷ ساعت ۱۱:۵۱
۰
کد مطلب : ۲۴۴۵
در آمريكا؛

كتابي موهن در مورد پيامبر اكرم(ص) منتشر شد

كتابي موهن در مورد پيامبر اكرم(ص) منتشر شد
به گزارش خيمه، كتاب موهن به پيامبر اكرم(ص) كه به‌تازگي با عنوان «چهره حقيقى محمد بزرگ‏ترين رواج دهنده ناسازگارى و جنگ در جهان» به بازار آمده است، نوشته روبرت اسپنسر مؤلف آمريكايى تندرو بوده و از هواداران حزب جمهورى‏خواه كه تاكنون بارها به دين اسلام توهين كرده است.

مجله هيومن رايتس در گزارشى ضمن اشاره به محتويات اين كتاب موهن ادعا كرد: «كتاب مذكور به معرفى چهره حقيقى محمد(ص) و بسيارى از حقايق تاريخى از جمله اصرار پيامبر بر قتل يهود خواهد پرداخت.»

كارن آمسترونگ، نويسنده انگليسى با ابراز خشم و نارضايتى از اين اقدام آمريكا در اين باره گفت: «اين كتاب بر اساس دشمنى و با هدف اسلام‏ستيزى نگاشته شده است و در آن اشتباهات و دلايل بى‏پايه و اساس بسيارى وجود دارد.»

نويسنده اين كتاب موهن در اقدام گستاخانه خود در نوشتن اين كتاب ادعا كرده است: «پيامبر اسلام گفته است كه من با تروريسم پيروز شدم.»

وى همچنين ادعا كرده است پيامبر با مطرح كردن مفهوم بهشت اسلامى، مسلمانان را به جنگ و جهاد براى پايدار ماندن اسلام فراخوانده است.

اين نويسنده همچنين با دروغ‏پردازى به مسأله حقوق زن و مرد در اسلام ادعا كرد، اسلام زنان را اسير مردان كرده و تمامى حقوق آنان را سلب كرده است.

يادآورى مى‏شود اين روزنامه چندى پيش مسئوليت تبليغاتى ترويج فيلم ضداسلامى مستند هلندى را به عهده گرفته است.

از سوى ديگر يكى از نويسندگان ستونى اين مجله تصريح كرد: «بر ماست كه همه مسلمانان را سركوب و همه آنان را به دين مسيحيت در آوريم. آمريكا بايد همه كشورهاى اسلامى را به اشغال در آورد.»

وى افزود: «ما هيتلر را كشته و آلمان نازى را برانداختيم و هيچ ابايى از اين امر نداشتيم، امروز نيز ما در حال جنگ هستيم تا همه را به دين مسيحيت در آوريم.»

اين كتاب در 2006 به بازار آمد، اما به دليل عدم آمادگى شرايط براى مبارزه با دين اسلام با استقبال چندانى مواجه نشد، به نظر مى‏رسد با چاپ دوباره اين كتاب با توجه به انتشار دوباره كاريكاتور موهن به پيامبر در دانمارك و مناسب شدن شرايط صورت مى‏گيرد.

اين در حالى است كه بسيارى از انديشمندان غربى نسبت به اين امر واكنش نشان داده و آن را فاجعه‏اى دينى و فكرى عنوان كردند.

اسپنسر، نويسنده ضداسلامى آمريكايى در ادامه با اشاره به صلح حديبيه، مسلمانان را خائن و ناقض پيمان عنوان كرده است.
 
جالب اينجاست كه اين كتاب به‌رغم مخالفت بسيارى از دانشگاهيان و انديشمندان آمريكايى و غيرمسلمان قرار است به‏طور رايگان توزيع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما