تاریخ انتشار
شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۵
۰
کد مطلب : ۲۴۳۱۵

مداحان مراقب سرمایه‌گذاری‌های سوء دشمنان باشند

مداحان مراقب سرمایه‌گذاری‌های سوء دشمنان باشند
حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی پنجشنبه شب در دوره آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در این برهه از حیات خود مقابل یک جبهه سه ضلعی صهیونیسم، اسلام آمریکایی و مسیحیت قرار گرفته است.

وی از مبارزه علنی ۱۰ کشور دنیا در حال حاضر با ایران خبر داد و افزود: علاوه بر این کشورها ۱۵ کشور نیز به صورت غیر علنی با ایران مبارزه می‌کنند که جمعاً ۲۵ کشور در دنیا با جمهوری اسلامی ایران در حال مبارزه هستند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مبارزات دشمن در چند بخش بوده که داعش یک نمونه‌ای از آن است، گفت: داعش محصول دشمنی یک کشور نبوده بلکه محصول چندین کشور است.

وی خاطرنشان کرد: مداحان باید در حوزه مداحی مسئولیت سنجی و رسالت فهمی داشته باشند به همین منظور باید آموزش‌های لازم در این زمینه به آنها داده شود.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه مداحان با اقدامات سلبی باورهای وهابی را در جامعه خنثی کنند، گفت: در عراق بیش از ۸۰ درصد داعشی‌ها از جوانان اهل تسنن هستند همین موضوع نشان می‌دهد داعش در جذب جوانان موفق بوده است.

وی ادامه داد: به دلیل رفتارهای غلط عده‌ای از شیعیان «جریان شیعه برائتی» به وجود آمده است، در واقع رفتارهای غلط اجازه شیعه کشی به دشمنان را داده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بعضی از مداحان در پشت تریبون امام حسین (ع) واقعی را نشان نمی‌دهند، اظهار کرد: این موضوع توهین به مکتب شیعیان است.

تویسرکانی برگزاری مراسم ۹ ربیع که به عیدالزهراء معروف است را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: این مراسم به وحدت سنی و شیعه لطمه می‌زند.

وی با بیان اینکه شعر بعضی از مداحان شرک کامل است، بیان کرد: با توجه به منویات رهبری، عزاداری سنتی بهترین روش عزاداری است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مداحان مهمترین قشر برای خنثی کردن توطئه آمریکایی صهیونیستی هستند چرا که این قشر دارای نفوذ زیادی در جامعه بوده و به همین دلیل دشمن بر روی آن سرمایه گذاری کرده است.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما