تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۲
۰
کد مطلب : ۲۳۷۷۷

فاطمه (س) سند شفاعت روز قیامت برای شیعیان است

فاطمه (س) سند شفاعت روز قیامت برای شیعیان است
آیت الله سید محمد شاهچراغی صبح دوشنبه در دیدار با فعالان حوزه فرهنگی و مذهبی شهرستان سمنان در محل دفتر خود، در مدح دخت نبی مکرم اسلام (س)، اظهار داشت: هیچ کس حضرت فاطمه (س) را نشناخت و مردم نتوانستند ایشان را درک کنند، هرکس فاطمه را درک کند شب قدر را درک کرده است.

وی افزود: سه راه برای شناختن حضرت زهرا(س) وجود دارد، یکی از این راه شناخت خطبه آن حضرت است.

امام جمعه شهر سمنان در تشریح راه دوم شناخت حضرت فاطمه(س)، تصریح کرد: راه دوم شناخت آن حضرت، توجه و رعایت فرهنگ عملی آن حضرت است و راه نهایی ولایتمداری آن حضرت و چگونگی وفاع ایشان از حریم ولایت است

آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: در واقع فاطمه (س) سند شفاعت روز قیامت را برای شیعیان امت پیغمبر از خدا گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه، گفت: شورای هیئات مذهبی شهرستان در عملکرد یکساله بسیار فعال بوده وهمیشه رتبه برتراستانی را کسب کرده است.

حجت‌الاسلام غلامرضا زاهدی تاکید کرد: هیئت های مذهبی و مساجد برای حفظ حرمت ایام الله فاطمیه، خصوصا در ایام نوروز به صورت منظم و منسجم به عزاداری خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه شهرستان سمنان دارای ۱۴۲ هیئت و ۴۸۳ مداح اهل بیت (ع) است افزود: امسال به واسطه تقارن سال نو خورشیدی و ایام الله فاطمیه، حفظ شئونات این روزهای مبارک بر همه شیعیان واجب است.

در پایان این مراسم از سوقندی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی بخاطر همکاری با سازمان تبلیغات و هیئات مذهبی تجلیل و هدیه ای به رسم یاد بود تقدیم شد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما